ویکیو ، سرویس جستجو در اینترنتکد لوگوهای سه گوشه
ویکیو ، سرویس جستجو در اینترنتکد لوگوهای سه گوشه
ایران صفر - ازبکستان یک / ازبک‌ها انتقام گرفتند / هت‌تریک ناکامی‌ها
تاريخ : پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

فوتبال ملی - تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر به ازبکستان باخت.

به گزارش خبرآنلاین؛ با باران شدیدی که عصر چهارشنبه در تهران بارید، انتظار نمی‌رفت ورزشگاه آزادی مثل بازی با کره پر از تماشاگر شود. حتی این انتظار هم وجود نداشت که یک سوم ورزشگاه هم پر شود. اما هواداران تیم ملی یک بار دیگر ثابت کردند اگر تیم ملی در شرایط حساس باشد، تحت هیچ شرایطی آن را تنها نمی‌گذارند. برای بازی ایران و ازبکستان بیش از 40 هزار هواداران در هوای بارانی تهران به ورزشگاه آزادی رفتند تا ازبک‌ها را در این مسابقه راحت نگذارند.
کارلوس کروش بازیکنان کلیدی بازی را کره را در ترکیب اصلی قرار داده بود. اشکان دژاگه و قوچان‌نژاد هم بودند. اما روند این مسابقه مثل بازی با کره نبود. مسابقه در نیمه اول بدون گل به پایان رسید. گرچه محمد نوری در دقیقه 12 دروازه ازبک ها را باز کرد، اما داور در تصمیمی عجیب، گل او را قبول نکرد. در نیمه دوم همه انتظار یک گل را می‌کشیدند اما حملات ایران بی‌نتیجه می‌ماند و حملات ازبک‌ها هم ثمری نداشت. سرانجام در دقیقه 71 توپ از خط یکی از دروازه‌ها عبور کرد. ازبک‌ها که ضربه‌ای کاشته را روانه محوطه 6 قدم ایران کردند، با ضربه تمام کننده باکایف به گل رسیدند تا آه از نهاد هواداران ایرانی حاضر در ورزشگاه بلند شود.
تیم کروش تنها 19 دقیقه وقت داشت تا نتیجه را عوض کند. حملات ایران شروع شد و فشار زیادی به دروازه ازبکستان آوردند. رضا قوچان نژاد هم در دقایق پایانی دروازه ازبکستان را باز کرد اما گل او هم مثل گل محمد نوری مورد قبول قرار نگرفت. داور گل قوچان نژاد را آفساید اعلام کرد. ایران نتوانست از موقعیت های بعدی خود استفاده کند و در نهایت مسابقه را با نتیجه یک بر صفر باخت.
بعد از مسابقه، مجید جلالی که مهمان تلویزیون بود گفت: «فوتبال واقعا عجیب است. روزی که حقت نیست برنده شوی، می بری و روزی که باید ببری، می بازی.» اشاره او به نتیجه بازی رفت ایران و ازبکستان بود که تیم ملی ایران توانسته بود بر خلاف روند بازی، با یک گل ازبکستان را شکست دهد.

 با شکست تیم ملی مقابل ازبکستان، ناکامی های فدراسیون فوتبال به عدد سه رسید. همین یکشنبه بود که تیم ملی فوتبال جوانان از رسیدن به جام جهانی ناکام ماند و تیم ملی فوتسال هم در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی حذف شد.



خبرگزاری پرسپولیس :  رسانه‌های عربی پس از شکست ایران مقابل ازبکستان به تحلیل این بازی پرداختند.


شاگردان کی‌روش در دور برگشت انتخابی جام جهانی 2014 برزیل مقابل ازبکستان تن به شکست دادند و شانس رسیدن به صدر جدول رده‌بندی را از دست دادند.

شکست ایران مقابل ازبکستان در رسانه‌های عربی بازتاب داشت.



* روزنامه‌ الاقتصادیه عربستان با این تیتر آغاز کرد:

"ازبکستان با شکست ایران تنور رقابت را گرم کرد"

این روزنامه‌ عربستانی نوشت ازبکستان با پیروزی مقابل ایران در ورزشگاه آزادی هشت امتیازی شد و به صدر جدول رده‌بندی این گروه رسید. تیم ملی ایران نتوانست از امتیاز میزبانی و تماشاگران خود برای رسیدن به صدر جدول رده‌بندی این گروه استفاده کند و برای دومین بار در این مرحله متحمل شکست شد.



* سایت الکاس قطر:

"ازبکستان با شکست ایران به صدر جدول رده‌بندی رسید"

این سایت قطری هم پس از شکست ملی‌پوشان ایران نوشت: ازبکستان با تک گل باکایف در دقیقه 71 تیم ملی ایران را مقابل تماشاگران خود در ورزشگاه آزادی شکست داد و با هشت امتیاز جای کره جنوبی را در صدر جدول رده‌بندی گرفت. این در حالی است که ایران با همان هفت امتیاز تنها تفاضل گل بهتر نسبت به قطر به رده سوم جدول رده‌بندی سقوط کرد.

این دومین شکست ایران در این مرحله به شمار می‌آید، آنها پیش از این هم در دور رفت با یک گل در بیروت مقابل لبنان تن به شکست دادند.



* سایت Yallah koora:

"ازبکستان ایران را غافلگیر کرد"

این سایت مصری در تحلیل خود از بازی ایران و ازبکستان نوشت: ایران نمایش خوبی در ورزشگاه آزادی نداشت. ازبکستان که در این دیدار به ضد حملات چشم دوخته بود، دومین پیروزی خود را به دست آورد. جالب این است که هر دو پیروزی ازبکستان در خارج از خانه بوده است، آنها پیش از این هم با همین نتیجه‌ قطر را در دوحه شکست دادند.

ازبکستان با گل دقیقه 71 باکایف انتقام شکست مقابل ایران در بازی نخست دور رفت را گرفت.



* سایت الاخبار لبنان:

"ازبکستان با شکست ایران به صدر جدول رده‌بندی گروه A رسید"

این سایت لبنانی به دنبال شکست شاگردان کارلوس کی‌روش در ورزشگاه آزادی نوشت: ازبکستان با تک گل باکایف پیروزی ارزشمندی را در خارج از خانه به دست آورد. با این پیروزی ازبک‌ها از شانس‌های صعود به جام جهانی برای اولین بار در تاریخ خود قرار گرفتند.

در ادامه تحلیل این سایت لبنانی آمده است: ازبکستان با تک گل دقیقه 71 باکایف تماشاگران پرشور ایرانی را وادار به سکوت کرد و ضربه سنگینی را بر پیکره ملی‌پوشان ایران برای صعود به جام جهانی 2014 برزیل وارد کرد. ایران در دقایق اولیه بازی تیم سرتر بود، اما همچون دیگر دیدارهای این مرحله در گلزنی با مشکل مواجه شد.

نمایش خوب ایران خوشحالی کارلوس کی‌روش را در سکوها به دنبال داشت. تیم ازبکستان در خط دفاعی با صلابت کار کرد و با تکیه بر سرور جبارف بهترین بازیکن آسیا موقعیت‌هایی را بر روی دروازه‌ ایران ایجاد کرد. کی‌روش در نیمه دوم برای پیروزی در این دیدار خانگی کریم انصاری فرد را به جای خلعتبری به میدان فرستاد، اما با مرور زمان بازیکنان میهمان بر بازی مسلط شدند و نمایش بهتری از خود نشان دادند و در نهایت توانستند روی یک ضربه آزاد به گل برسند.

ایران پس از این گل به بازی هجومی روی آورد و بر روی دروازه‌ ازبک ها فشار وارد کرد، اما به نتیجه‌ای نرسید و این ازبکستان بود که با پیروزی یک بر صفر انتقام شکست در دیدار رفت را گرفت.



* سایت المستقله بغداد:

"ازبکستان از ایران انتقام گرفت"

این سایت عراقی بعد از پایان بازی نوشت: ازبکستان با تک گل باکایف در ورزشگاه آزادی انتقام شکست مقابل ایران را گرفت و با هشت امتیاز به تنهایی در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما در نیمه دوم باکایف روی ارسال زیبای سرور جباراف سه امتیاز حساس این دیدار را برای ازبک ها به ارمغان آورد.

داور دو گل ایران را به خاطر آفساید مردود اعلام کرد.



تاريخ : چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس
 
واکنش به حضور 15 بازيکن در خانه حسين ماهيني

چندي قبل 15 بازيکن پرسپوليس در منزل حسين ماهيني جمع شدند و در مورد مسائل مختلف اين باشگاه صحبت کردند. بازگشت علي کريمي به پرسپوليس يکي از مباحثي بود که قرار شد تني چند از بازيکنان پرسپوليس به نمايندگي از بقيه نزد سردار رويانيان بروند و در مورد کريمي صحبت کنند تا مقدمات بازگشت اين بازيکن فراهم شود هرچند که 2، 3 نفر هم کاملا مخالف بازگشت او بودند ولي جرات نکردند مخالفت‌شان را علني کنند. جلسه بازيکنان در منزل حسين ماهيني 3، 4 ساعت طول کشيد و پس از آن هم چند نفر موضوع را با مديرعامل باشگاه در ميان گذاشتند. سردار هم قضيه جلسه بازيکنان را با مانوئل ژوزه در ميان گذاشت و گفت 14، 15 بازيکن خواستار بازگشت علي کريمي شده‌اند. در اين لحظه ژوزه مکثي کرد و گفت: «من اگر علي کريمي را برگردانم فردا اتفاقات ديگري رخ مي‌دهد. من تجربه خوبي از جمع شدن بازيکنان در منزل يکديگر ندارم. آن‌ها امروز جلسه گذاشته‌اند که علي کريمي را برگردانند در حالي که اين موضوع به من و شما مربوط مي‌شود. امروز جلسه مي‌گذارند که کريمي برگردد، فردا جلسه مي‌گذارند که مرا برکنار کنند و پس فردا هم جلسه مي‌گذارند که شما (رويانيان) را از کار برکنار کنند. به همين خاطر مي‌گويم بازيکنان نبايد در مورد مسائلي که به آن‌ها ارتباط ندارد جلسه بگذارند و اين جلسات کاملا خطرناک است.»

 

قضيه بازگشت علي کريمي به پرسپوليس تبديل به سريالي دنباله‌دار شده که حالا مصدوميت اين بازيکن هم به آن اضافه شده است و قطعا علي کريمي حتي اگر به تمرينات پرسپوليس برگردد هم به چند بازي آينده اين تيم نمي‌رسد. نکته مهم اما اين‌جاست که ته دل رويانيان و ژوزه با علي کريمي نيست.



تاريخ : سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس
هنوز يادمان نرفته كه علي دايي چطور با افسوس از كنار جام معتبر ليگ قهرمانان اروپا گذشت. 13 سال پيش بود. فينال فصل 99ـ 1998 اروپا. انعكاس دفورمه شده چهره ستاره آن روزهاي فوتبال ايران در جام نقره‌اي و مقعر ليگ قهرمانان اروپا، لحظاتي پس از آن شگفتي بزرگي كه منچستريونايتدي‌ها در ورزشگاه نيوكمپ بارسلون رقم زدند، براي فوتبالدوستان ايراني هم يك افسوس بزرگ بود. دايي مي‌توانست نخستين بازيكن آسيايي تاريخ لقب بگيرد كه همراه با تيمش قهرمان ليگ قهرمانان اروپا شده است، اما در كمتر از سه دقيقه پيروزي يك بر صفر آنها رنگ باخت تا گل‌هاي دقايق 91 و 94 تدي شرينگهام و اولگنار سولشيائر، به كابوس چند هفته‌اي براي دايي و ديگر بازيكنان بايرن مونيخ تبديل شود.

 

حضور دايي در فوتبال اروپا به يك فصل بازي در آرمينيا بيله فلد، يك فصل بازي در بايرن مونيخ و سه فصل بازي در هرتابرلين آلمان خلاصه مي‌شود. او يك سال قبل از اين‌كه به بوندس‌ليگا برود در ليگ قطر براي تيم السد بازي كرد و پس از پايان حضورش در فوتبال آلمان هم براي يك فصل بازي در الشباب امارات را تجربه كرد، اما درخشان‌ترين روزها براي دايي همان يك سالي بود كه او پيراهن شماره 24 بايرن را بر تن داشت. او در حضور مهاجماني چون كارستن يانكر، الكساندر زيكلر و روكه سانتا كروز، 32 بار در تركيب باواريايي‌ها به ميدان رفت و همراه با اين تيم قهرمان بوندس‌ليگا شد. دايي چند ماه قبل از آن در جام پيش فصل فوتبال آلمان هم همراه با بايرن مونيخ قهرمان شد تا اين دو موفقيت بزرگ‌ترين يادگارهاي او از بازي در اروپا باشد.

فاتح بوندس‌ليگاي 2

كريم باقري يكي از سه بازيكني است كه موج اول حضور لژيونرهاي فوتبال ايران در اروپا را تشكيل داد. او ‌ همراه علي دايي و خداداد عزيزي به آلمان رفت و طي سال‌هاي 1997 تا 2000، در سه فصل بازي در بوندس‌ليگاي يك و دو، براي تيم آرمينيا بيله‌فلد بازي كرد.‌ سال‌هاي اول و سوم حضور باقري در فوتبال آلمان، در بوندس‌ليگاي يك بازي كرد اما تنها جامش را در سال دوم، زماني كه همراه با آرمينيا قهرمان بوندس‌ليگاي دو شد به دست آورد. باقري در آن فصل با 25 بازي نقش زيادي در بازگشت دوباره تيمش به بوندس‌ليگاي يك ايفا كرد. ‌او بعد از جدايي از آرمينيا براي يك فصل به تيم السد قطر پيوست و پس از آن در يك دوره كوتاه به عضويت تيم چارلتون انگليس درآمد تا اولين لژيونر انگليسي فوتبال ايران لقب بگيرد. البته باقري فقط يك نيمه براي چارلتون بازي كرد. باقري پس از اين تجربه ناموفق دوباره به السد قطر برگشت و همراه با اين تيم در سال 2001 قهرمان ليگ باشگاهي عرب شد. السد با پيروزي بر نماينده الجزاير، اولين تيم قطري لقب گرفت كه در اين جام قهرمان شده است.

سه‌گانه مهدوي‌كيا

بدون شك مهدي مهدوي‌كيا باثبات‌ترين لژيونر تاريخ فوتبال ايران است. او 12 سال متوالي در بوندس‌ليگا بازي كرد و در اين مدت پيراهن سه تيم باشگاهي بوخوم، هامبورگ و اينتراخت فرانكفورت را پوشيد. ‌در اين ميان بازي‌هاي درخشان مهدي، هنوز هم از ياد هواداران پرشمار هامبورگ نرفته است. او كه در دوران اوجش لقب موشك را يدك مي‌كشيد، طي 12 فصل حضور در بوندس‌ليگا در 275 بازي به ميدان رفت، اما فقط دو بار موفق شد جام قهرماني را بالاي سر ببرد.‌ اولين قهرماني مهدوي‌كيا در هامبورگ‌ سال 2003 بود كه اين تيم فاتح جام حذفي شد. اين قهرماني از آن جهت براي هواداران هامبورگ اهميت داشت كه از آخرين قهرماني آنها تا آن سال حدود 16 سال مي‌گذشت. مهدي در آن فصل بازي‌هاي درخشاني براي هامبورگ انجام داد كه يكي از آنها همان ديدار فينال بود. او 90 دقيقه در تركيب تيمش به ميدان رفت و در پيروزي 4 بر 2 هامبورگ مقابل بورسيا دورتموند نقش بسزايي ايفا كرد.

دو سال بعد از آن نوبت به بردن يك جام اروپايي رسيد. مهدوي‌كيا باز هم يكي از اركان اصلي هامبورگ در فصل 2005 ـ 2004 بود و توانست با اين تيم فاتح جام اينترتوتو شود. 22 سال از آخرين قهرماني هامبورگ در يك جام اروپايي مي‌گذشت كه اين تيم با لژيونر ايراني‌اش فاتح اينترتوتو شد. البته قهرماني قبلي هامبورگ در فصل 1983 ـ 1982 جام باشگاه‌هاي اروپا بود، اما قهرماني سال 2005 كمك كرد تا يك‌بار ديگر نام هامبورگ در فوتبال اروپا زنده شود. هامبورگ در آن فصل با پيروزي بر والنسيا جواز حضور در ليگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. اين تيم در سال 2007 هم قهرمان اينترتوتو شد تا موفقيتي ديگر در كارنامه مهدوي‌كيا به ثبت برسد. مهدي اين موفقيت را در آخرين سال حضورش در هامبورگ به دست آورد.

2 قهرماني در يك فصل

بعد از مهدي مهدوي‌كيا، وحيد هاشميان پرتداوم‌ترين لژيونر تاريخ فوتبال ايران است. وحيد يك سال بعد از مهدوي‌كيا، در سال 1999 به بوندس‌ليگا رفت و همزمان با مهدي در سال 2010 به پرونده حضور خود در فوتبال اروپا خاتمه داد. در اين 11 سال، هاشميان پيراهن چهار تيم هامبورگ، بوخوم، بايرن مونيخ و هانوفر را پوشيد و جمعا 254 بار در بوندس‌ليگا بازي كرد. هليكوپتر فوتبال ايران كه در آلمان هم به همين نام شهره بود در اين سال‌ها 54 بار براي تيم‌هايش گلزني كرد تا بهترين لژيونر ـ گلزن فوتبال ايران در اروپا باشد. حاصل اين حضور پرفراز و نشيب و البته مداوم، دو قهرماني او در بوندس‌ليگا و جام حذفي آلمان بود؛ افتخاراتي كه همراه با بايرن مونيخ و در يك سال به دست آمد. وحيد هاشميان در فصل 2005ـ2004، جمعا 13 بار با پيراهن بايرن بازي كرد و تنها يك گل زد، اما در همين فصل اين شانس را داشت كه در كنار ديگر بازيكنان بايرن دوبار جشن قهرماني بگيرد.

كريمي، پرافتخارتر از بقيه

حضور علي كريمي در فوتبال اروپا، شايد از بسياري لژيونرهايي مطرح فوتبال ايران كوتاه‌تر باشد، اما افتخارات او بيشتر از همه آنهايي است كه به فوتبال اروپا رفته‌اند. كريمي بعد از چهار فصل بازي در الاهلي امارات، در فصل 2006 ـ 2005 به عضويت بايرن مونيخ درآمد و با بازي‌هاي چشمنوازش خيلي زود به شماره هشت تاثيرگذار بايرن در بوندس‌ليگا تبديل شد. كريمي در همان اولين سال حضورش در مونيخ 25 بار با پيراهن اين تيم بازي كرد تا قراردادش به صورت خودكار براي يك فصل ديگر تمديد شود. كريمي در همان فصل، قهرماني در بوندس‌ليگا و جام حذفي آلمان را تجربه كرد؛ يعني همان افتخاراتي كه يك‌سال قبل از آن وحيد هاشميان با بايرن به دست آورده بود.

افتخارات كريمي در فوتبال اروپا به همين دو جام خلاصه نمي‌شود. او شش سال بعد از آن يك بار ديگر طعم قهرماني در جام حذفي آلمان را چشيد و اين‌بار با پيراهن شالكه فاتح جام حذفي شد. كريمي كه به عنوان خريد زمستاني به شالكه رفته بود فقط يك بار براي اين تيم بازي كرد، اما همراه با ديگر بازيكنان اين تيم در جشن قهرماني جام حذفي شركت كرد. ‌كريمي سواي اين افتخارات، در ميان لژيونرهاي عربي فوتبال ايران هم يكي از پرافتخارترين‌هاست. دوبار قهرماني با الاهلي در جام حذفي امارات (2002 و 2004) و يك قهرماني با الاهلي در ليگ امارات (2003) و كسب عنوان آقاي گلي ليگ امارات از جمله عناوين اين بازيكن تكنيكي در اين سال‌ها بوده است.

قهرماني در اتريش

يكي ديگر از لژيونرهايي كه طعم قهرماني در فوتبال اروپا را چشيده، مهرداد ميناوند است. ميناوند البته به دليل بازي در ليگ اتريش، همچون لژيونرهاي آلماني يك دهه پيش فوتبال ايران سر زبان‌ها نبود، اما او هم با درخشش در جام‌جهاني 1998 مورد توجه تيم اشتروم گراتس اتريش قرار گرفت و به عضويت اين تيم درآمد. ميناوند طي سه فصل بازي در ليگ اتريش 67 بار با پيراهن اشتروم بازي كرد كه حاصل آن دو قهرماني در ليگ اتريش (1998 و 1999)، يك قهرماني در جام حذفي اتريش (1999) و يك قهرماني در سوپركاپ (1999) بود. ميناوند يك فصل هم در شارلواي بلژيك بازي كرد، اما‌ ديگر خبري از قهرماني نبود.



تاريخ : سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

فرهیختگان آنلاین: پیراهن مرد شماره هشت فوتبال ایران علی کریمی، به نفع زلزله زدگان آذربایجان شامگاه گذشته در کنسرت روزبه نعمت اللهی که به تهیه کنندگی مهناز افشار روی صحنه رفت،به فروش رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، کنسرت خیرخواهانه روزبه نعمت اللهی به تهیه کنندگی مهناز افشار درحالی در مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه رفت که سالن پر از جمعیتی بود که برای کمک به زلزله زدگان بلیت تهیه کرده بودند و سراسر سالن را پر کرده بودند. در این میان حضور سینماگران و بازیگران و همچنین ورزشکاران خالی از لطف نبود و جلوه دیگری از حمایت به مردم زلزله زده آذربایجان بخشیده بودند.

روزبه نعمت اللهی خواننده موسیقی پاپ در آغاز این اجرا،که به "داروگ" نام گرفته بود ضمن خیرمقدم به حاضران در سالن نخستین، کنسرت خود را با اجرای قطعه"ای وطن" و با تقدیم به مردم آذربایجان آغاز کرد.قبل از آغاز این قطعه مردان و زنان سپید پوش با فانوس های در دست از میان جمعیت پایین آمدند و فانوس های خود را روی صحنه اجرا گذاشتند و با تعظیم و احترام به حاضرین در سالن سالن را ترک کردند.

ادامه این کنسرت به اجرای قطعات دیگری چون "این جدایی" تا ابد نیست"،"آمده ام که سر نهم"،"خاک وطنم"،اختصاص داشت.یکی از نکات قابل توجه در اجرای قطعه "خاک وطنم" این بود که افرادی با لباس های رنگارنگ که نمادی از مناطق مختلف ایران بود با علامت حلال احمر روی صحنه آمدند و همراه با نعمت اللهی این قطعه را اجرا کردند.

اما نکته اجرای این قطعه توسط هنروران این بود که همه آنها از هنردوستان ناشنوا بودند که قطعه "خاک وطنم" را با زبان اشاره با وجود رهبری که مقابل آنها و در میان جمعیت ایستاده بود اجرا کردند.

پس از اینکه این گروه ناشنوا صحنه را ترک کردند حاضرین در سالن به احترام این اجرا از جا برخاستند و گروه ناشنوا را مورد مهر قرار دادند.

"تویی نیازم"، "اگر یه روز بیای سراغم"،"تازه ترین زخم دلم"،"بازآمده ام"، "گل یاس"، "نفس کشیدن سخته" و "خلیج فارس" از دیگر قطعات این اجرا بود.

قطعه پایانی این کنسرت به درخواست تماشاگران حاضر در سالن همایش های برج میلاد"خاک وطنم" بود که بار دیگر اجرا شد.

در حاشیه

- در این کنسرت علاوه بر فروش پیراهن علی کریمی، پیراهن مرد شماره یک فوتبال سید مهدی رحمتی نیز برای فروش به مزایده گذاشته شد.

- علاوه بر این دو رویداد ورزشی، یک رویداد فرهنگی، فروش اثر "یاد مرکب ها" که طرح نقشی از استاد محمدرضا شجریان اثری از امیر محمد حسینی زاده بود به نفع زلزله زدگان به مزایده گذاشته شد.

- طراحی صحنه و طرح نقشه ایران در روی سن با شمع های کوچک زیبایی خاصی را به اجرا می بخشید و این زیبایی در اجرای قطعه "ای وطن" و "خاک وطنم" دو چندان شده بود.

- حضور سینماگران به ویژه بازیگران در این کنسرت و عکس‌العمل‌های متفاوت هنرمندان در مواجه با ابراز احساسات حاضرین در سالن از نکات دیدنی این حاشیه‌های این اجرا بود.

- سیاوش طهمورث، حامد بهداد، رامبد جوان، صابر ابر، انوشیروان روحانی، رضا یزدانی، یغما گلروئی ، علی معلم، سامان مقدم، علی قربان زاده، ملیکا شریفی نیا، سحر دولت شاهی، شیلا خداداد از مهانان حاضر در سالن بودند.

- حامد بهداد با گریم خاص خود برای بازی در فیلم داریوش مهرجویی در سالن بود که بارها و بارها مورد تشویق قرار گرفت . همچنین رامبد جوان با همان ویژگی های خاصی که هنگام بازی دارد به ابراز احساسات علاقمندانش پاسخ می گفت.

- هنگامی که روزبه نعمت اللهی اسم علی کریمی و سید مهدی رحمتی را برای فروش پیراهن این دو بازیکن آورد سالن یک صدا به تشویق برآمد.

- یکی از ویژگی‌های این کنسرت همراهی سینما با موسیقی بود به این معنا که فضای صحنه و آنچه هنگام اجرا در پرده پشت نوازنده‌ها دیده می شد المان های سینمایی داشت. زمانی که کنسرت آغاز شد و هریک از نوازنده ها روی صحنه آمدند اسم این نوازنده ها مانند تیتراژ ابتدایی فیلم ها روی پرده نقش می‌بست.

- اعلام آغاز برنامه با فیلم کوتاهی از اجراهای روزبه نعمت اللهی و گروهش روی پرده رفت.

- مهناز افشار بازیگر و تهیه کننده این کنسرت از ابتدای اجرا تا پایان کنار ورود ایستاده بود و به مهمانان خود خوش آمد می گفت.

- در اجرای قطعه "گل یاس" روزبه نعمت اللهی در کنار سه نوازنده دیگر گیتار نسیت و ساز خودش را دست گرفت و با نواختن ساز خود و همراهی با نوازنده های دیگر این قطعه را اجرا کرد.

- این کنسرت تحت عنوان کمپین حمایت از حوادث غیر مترقبه روی صحنه رفت.

- برخلاف همیشه که خانم های مامور نیروی انتظامی برای تذکر و توصیه به خانم ها در سالن همایش های برج میلاد حضور داشتند. اینبار این کار را دو مامور مرد نیروی انتظامی انجام می دادند که این موضوع مورد اعتراض برخی از خانم ها شد.

- پس از پایان این کنسرت دو پیراهن ملی پوشان فوتبال و نقش طرح محمدرضا شجریان در بیرون از سالن به فروش رسید.



تاريخ : دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

جام ورزشی؛ موسیقی ما نوشت: روز گذشته اردوی تیم ملی فوتبال ایران بک مهمان ویژه داشت. مازیار فلاحی و یکی از اعضای ارکسترش به اردوی تیم ملی رفت تا مهمان ویژه کاپیتان محبوب سرخ پوشان باشد. پیشتر مازیار فلاحی در یکی از کنسرت های خود پیراهن علی کریمی را به شکل سمبلیک به طرفدارانش نشان داده بود تا همه متوجه علاقه ویژه اش به فوتبال شوند.


در آخرین کنسرت مازیار نیز قرار بود علی کریمی به عنوان یکی از مهمانان حضور پیدا کند تا تولدش را در کنار مازیار فلاحی و دوستارانش جشن بگیرد اما مصادف شدن این کنسرت با بازی دوستانه تیم ملی با تاجیکستان اجازه این امر را نداد. به همین دلیل چند روز بعد، مراسم تولد آقای جادوگر با حضور این خواننده برگزار شد. همچنین علی کریمی پیراهن شماره هشت پرسپولیس را که با نام مازیار فلاحی سفارش داده بود به وی هدیه داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مهدی رحمتی در جشن تولد علی کریمی یکی از پیراهن هایش را به نفع زلزله زده های آذربایجان امضا کرد.

 



تاريخ : دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 

نامه نوشت: پس از اخراج علی کریمی از پرسپولیس برخی اهالی هنر به حمایت از وی پرداختند که از جمله آنها مهناز افشار بود که در یادداشتی از وی خواست این شرایط را تحمل کند!

مازیار فلاحی نیز در یکی از کنسرت هایش با در دست گرفتن پیراهن شماره 8 پرسپولیس به حمایت از وی پرداخت.


 

وی شب گذشته در مراسم جشن تولد علی کریمی که با تاخیر در حاشیه اردوی تیم ملی برگزار شد نیز حضور یافت و این بار در کنار کریمی پیراهن شماره 8 پرسپولیس که نام وی و کریمی روی آن حک شده عکس یادگاری گرفت.

مهدی رحمتی نیز در کنار این دو حضور یافت.
 


تاريخ : دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت  رسمی باشگاه پرسپولیس، اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عصر روز یکشنبه در محل باشگاه دور هم جمع شدند و در خصوص مباحث مختلف باشگاه و تیم های ورزشی آن به تبادل نظر پرداختند.

در این نشست ابتدا مدیر عامل باشگاه درباره وضعیت تیم فوتبال و برنامه های مورد نظرش برای آینده و همچنین سایر مسائل کلان باشگاه به ویژه اقدامات اقتصادی، فرهنگی و ورزشی گزارشی را به اعضای هیات مدیره ارائه کرد و درباره موارد مختلف تبادل نظر شد.

محمد رویانیان در مورد اقدامات انجام شده درباره تیم های پایه باشگاه و تشکیل و استقرار آکادمی فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا (ع) برنامه های مدنظر را به تفصیل مطرح کرد. در پی این نشست رئیس شورای آکادمی پرسپولیس که مد نظر مدیریت باشگاه است به زودی معرفی می شود و علاوه بر آن مدیر فنی تیم های پایه منصوب خواهد شد و ساختار جدید توسعه فوتبال پرسپولیس نیز به اجرا در خواهد آمد.

همچنین در این نشست گزارش مفصلی از بودجه تفصیلی باشگاه پرسپولیس در سال 1392 ارائه شد که به تصویب اعضا رسید تا به وزارت ورزش و متعاقبا سازمان برنامه و بودجه ارائه شود.

از جمله مباحث مطرح شده در این نشست وضعیت کنونی تیم فوتبال پرسپولیس بود که اعضای هیات مدیره رضایت خود را از تحولات اخیر اعلام داشتند.

همچنین درباره بازگشت علی کریمی به تمرینات، مدیر عامل باشگاه نظرات خود را اعلام داشت و پیشنهاداتی را ارائه کرد که مورد موافقت اعضای هیات مدیره قرار گرفت.

رویانیان با توجه به موافقت مانوئل ژوزه و همچنین پیگیری بازیکنان، پیشنهاداتی را مطرح کرد که در نهایت مقرر شد علی پروین و محمد حسین نژادفلاح پس از هماهنگی با سرمربی تیم و علی کریمی موضوع بازگشت این بازیکن با تجربه و ملی پوش را مدیریت کرده و شرایط را برای حضور هر چه سریع تر علی کریمی در تمرینات پرسپولیس فراهم کنند.



تاريخ : یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس
هر چه به بازي نزديك مي‌شويم، اضطراب و دلهره بيشتر مي‌شود؛ ايران - ازبكستان، بازي سرنوشت، پل رسيدن به جام جهاني هر روز نزديك و نزديك‌تر مي‌شويم. نمايش تيم ملي در تاشكند نگران‌كننده بود. بازي را برديم اما انصافا حق ما برد نبود. حتي حق ما مساوي هم نبود. البته در فوتبال هميشه حق به حقدار نمي‌رسد.
 
بگذريم؛ بحث بازي برگشت نيست؛ موضوع بازي پيش رو است كه چهارشنبه عصر برگزار مي‌شود. اين بازي به لحاظ موقعيت تيم‌ها در جدول مي‌تواند خيال ما را براي صعود تا حدود زيادي آسوده كند. همه چيز آماده است و تيم ملي تمرين‌هاي خوبي را پشت سر گذاشته؛ بازيكنان سرحال و قبراق در اردو حضور دارند و پيروزي مقابل كره جنوبي اعتماد به نفس را در اردوي ايران بالا برده است. همه چيز آماده است ولي يك دغدغه بزرگ وجود دارد: «محروميت كارلوس کی روش!»
 
سرمربي تيم ملي به خاطر اخراج در بازي مقابل كره بايد از روي سكوها تماشاگر بازي باشد؛‌ خيلي نگران‌كننده است، موضوع تنها غيبت کی روش نيست! اكنون اين پرسش پيش مي‌آيد كه در غياب کی روش چه كسي از روي نيمكت هدايت بازيكنان را برعهده خواهد داشت؟
 
آيا ماركار آقاجانيان و اميد نمازي دو دستيار اصلي کی روش از پس اين بازي بزرگ برمي‌آيند؟ آيا آنها مي‌توانند مثل كارلوس کی روش كنار خط بايستند و سر بازيكنان داد و فرياد كنند و آنها را در جريان بازي قرار بدهند؟
 
وقتي به كارنامه دستياران کی روش نگاه مي‌كنيم، سابقه زيادي وجود ندارد. اصلا سابقه حضور در چنين شرايطي را نداشته‌اند. آيا ماركار آقاجانيان يا اميد نمازي كه سوابق فوتبالي‌اش براي ما در هاله‌اي از ابهام است مي‌توانند با تندي‌هايي كه لازمه يك مربي كاريزماتيك است به آندو، جواد، سيد جلال و دژاگه و ... امر و نهي كنند؟
 
نگرانيم؛ البته اين نگراني نزد بازيكنان تيم ملي هم ديده مي‌شود و سرمربي تيم ملي هم اين موضوع را درك مي‌كند. وقتي او در مصاحبه اخيرش مي‌گويد: «كريمي روي نيمكت هم به تيم كمك مي‌كند.»
 
آقای سرمربی حتما به خلأ نيمكت تيم ملي در غياب خود پي برده است. علي كريمي مصدوم است و به‌طور حتم حتي براي يك دقيقه هم نمي‌تواند به ميدان برود؛ پس حضور او با اين شرايط روي نيمكت چه توجيهي دارد؟ حسين ماهيني مدافع راست تيم ملي ديروز در مصاحبه‌اي گفت: «از كارلوس کی روش مي‌خواهيم كه علي كريمي مقابل ازبكستان روي نيمكت باشد.» فارغ از حرف‌هاي شعارگونه‌اي كه در رسانه‌ها مي‌خوانيم با اين مضمون كه «بچه‌ها براي همدلي بيشتر مي‌خواهند تا كريمي كنارشان باشد»، قرار گرفتن اين بازيكن در ليست 23 نفره را بيشتر به موضوع نداشتن مربي مقتدر روي نيمكت بايد مرتبط دانست. چيزي كه بازيكنان تيم ملي هم در اين شرايط حساس احساس كرده‌اند و براي حل اين مشكل «علي كريمي» ‌را بهترين انتخاب مي‌دانند.
 
علي كريمي جاي يكي از بازيكنان ذخيره را پر مي‌كند؛ به ياد داريم كه در گذشته او در پرسپوليس با هدايت دنيزلي چگونه بر سر بازيكنان فرياد مي‌كشيد و از روي نيمكت بازيكنان را به نوعي هدايت مي‌كرد.
 
آن زمان اين رفتار كريمي با انتقاداتي همراه بود چرا كه او خارج از حيطه اختياراتش عمل مي‌كرد اما اين بار فرق مي‌كند؛ شايد کی روش براي او هم وظايفي تعريف كند و از او بخواهد كه مثل آن روزها در نقش يك مربي – بازيكن ظاهر شود. بايد ديد آيا کی روش از اين پيشنهاد بازيكنان استقبال مي‌كند يا نه اما هر چه هست، اشكال از سرمربي تيم ملي است كه براي روزهاي حساس دستياراني انتخاب نكرده كه از پس مسووليت بزرگ – مثل هدايت تيم ملي در بازي ازبكستان – بربيايند.
 
اين بازي به زودي برگزار مي‌شود و چاره‌اي جز پذيرفتن اين شرايط نيست اما کی روش براي ادامه راه و بازي‌هاي حساس‌تر – كه اميدواريم به جام جهاني برسيم – بايد چاره‌اي اساسي بينديشد.


تاريخ : یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

حسين ماهيني مدافع تيم ملي فوتبال ايران با اشاره به مصدوميت علي كريمي حضور وي در اردو را دلگرمي‌ براي بازيكنان دانست.وي افزود: كريمي وزنه‌ بزرگي براي تيم ملي است و ما از كروش مي‌خواهيم وي براي بازي با ازبكستان روي نيمكت تيم ملي بنشيند. ماهيني همه بازيكنان را مصمم در شكست ازبكستان عنوان كرد و گفت: برد ازبكستان يعني 80 درصد رسيدن به جام جهاني.اين ملي‌پوش اضافه كرد: در بازي رفت نيز نبرد سختي برابر ازبكستان داشتيم كه خوشبختانه پيروز ميدان شديم و آنها قطعاً در بازي برگشت براي جبران آن نتيجه مي‌آيند.



تاريخ : یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

محمد نوری گفت: حضور علی کریمی روی نیمکت تیم ملی برای همه‌ی بازیکنان دلگرمی خواهد بود.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) محمد نوری پیش از شروع تمرین صبح امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر شرایط تیم بسیار خوب است. بازیکنان انگیزه‌ی زیادی دارند. امیدوارم با حمایت مردم، مسوولان و رسانه‌ها بتوانیم ازبکستان را شکست دهیم.

 

وی گفت: با پیروزی در بازی چهارشنبه 70 تا 80 درصد راه صعود به تیم ملی را طی کرده‌ایم. شرایط جدول به گونه‌ای است که نشان می‌دهد بازی سختی داریم. پس بی‌تردید باید با تمام وجود بازی کنیم تا سه امتیاز آن را کسب کنیم و تیم ایران را به صدر جدول گروه برسانیم.

 

وی درباره‌ی درخواست ملی‌پوشان برای نشستن علی کریمی روی نیمکت تیم ملی در بازی با ازبکستان گفت: کریمی بزرگ تیم ماست و نشستن او روی نیمکت برای همه‌ی بازیکنان دلگرمی خواهد بود.

 

نوری هم‌چنین درباره‌ی حضور آپیا در پرسپولیس نیز تصریح کرد: امیدوارم آپیا بتواند به پرسپولیس کمک کند. من از شرایط این بازیکن اطلاعی ندارم و بعدا او را خواهم دید.



ظاهرا قرار نيست ماجراى«كريمى-مانوئل» به اين زودي ها تمام شود! اتفاقا آنچه كه موجب حيرت همگان شده است اين موضوع مى باشد كه بر خلاف تصورى كه وجود داشت كريمى تا امروز هيچ صحبتى در مورد تنبيه «ژوزه» به زبان نياورده است؛در صورتى كه همه اهالى فوتبال فكر مى كردند جادوگر پرسپوليس در قبال اين تصميم سر مربى پرتغالى تيمش حسابى او را بمباران كلامى خواهد كرد .ماجرا از آنجا آغاز شد که مانوئل ژوزه بخاطر حاشیه سازی جادوگر اجازه تمرین را به علی کریمی نداد واین مساله باعث عصبانیت هوادارانی شد که پشت در های ورزشگاه درفشی فر منتظر مدیرعامل باشگاه بودند... واقعیت این است که در این که علی کریمی بازیکن بزرگ و شاخصی است بحثی نیست، ولی یک بازیکن بزرگ و باتعصب که تجربه بین المللی فراوانی دارد چگونه به خودش اجازه می دهد در کار سرمربی دخالت کند ؟ یک بازیکن حرفه ای تنها باید به منافع تیمش فکر کند ، درست است که جادوگر متعصب است و بخاطر تیمش دست به هر کاری می زند ، ولی این دلیل نمی شود به همبازیایش هر چه دلش خواست بگوید ، تعصب خوب است به شرطی که پشت هر تعصبی فکر و خردی باشد و الا هر گونه تعصب کورکورانه در هر مکان و در هر نوعی محکوم است و سرانجام ناخوشی دارد .پرسپوليس برخلاف آغاز فصل این روزها خیلی روان تر بازی می کند و بازیکنان این تیم به خود باوری رسیدند ، هر چند در آغاز لیگ در نقل و انتقالات عاقلانه رفتار نکرد ولی رفته رفته جایگاهش را پیدا می کند .سال گذشته کریمی بعد از بازی الهلال با یک مصاحبه جنجالی ، دنیزلی یکی از مربیا ن پرطرفدار سرخپوشان را به باد انتقاد گرفت و ناخواسته تیمش را به حاشیه برد و در حالی که پرسپوليس بخت اصلی صعود در آسیا بود با کسب نتایج ضعیف کنار رفت.چرا همه طرفداران و کارشناسان مهدي مهدوي‌كيا را دوست دارند ؟ وی بازیکنی بود که در چندین بازی جزو 18 بازیکن تیمش هم نبود ولی یک بار هم به کادر فنی اعتراض نکرد و با تمرینات مستمر حق خود را گرفت و با بازیهای درخشان خود همه را انگشت به دهان کرد . اين آخرين فصل بازي بازيكني است كه همه بازيكنان پرسپوليس به غير از علي كريمي كه هم دوره‌اش بوده «آقامهدي» صدايش مي‌كنند. پسوند «آقا» برخلاف بسياري از آقاهاي فوتبال ايران نه به واسطه كسوت و سابقه كه از سر دهه درخشاني كه در فوتبال پشت سر گذاشته و افتخارات كميابي كه در كارنامه دارد، به نام او مي‌چسبد. فوتبال «آقا مهدي» تا چند ماه ديگر تمام مي‌شود. وحيد هاشميان هم سال قبل رفت و كريم باقري سال قبل‌تر از آن. معدود درخت‌هاي مقاوم اين بيابان يك به يك بار سبك مي‌كنند و حالا تا چشم كار مي‌كند برهوت است و باد زمختي كه هر از گاهي شن‌ها را اينسو و آنسو مي‌برد. باید مبارزه با بازیکن‌سالاری از شعار خارج شود؛ به کار نگرفتن فرهاد مجیدی، درست‌ترین تصمیم مربیگری بود! نتیجه‌های مقطعی مهم نیست، آنچه مهم است و درست، پافشاری بر اصول است و حرکت مستقیم‌ روی همان مسیر درست است.سال‌های سال بحث بازیکن‌سالاری در رسانه‌ها مطرح بوده، ولی امروز که نه، در پاره‌ای موارد که هر سال رخ می‌دهد، رسانه‌ها پردازنده بازیکن‌سالاری هستند و نشان می‌دهند در این راه آن‌ها هم به دنبال برخی مدیران، شعار دادن را یاد گرفته‌اند اما در عمل پای اصول نمی‌ایستند. در این نوشته می‌خواهیم بسیار محکم بنویسیم که امیر قلعه‌نویی‌ هر کار اشتباهی از ازل تاکنون انجام داده باشد، کنار گذاشتن فرهاد مجیدی در دایره اشتباهات او نیست، بلکه این درست‌ترین حرکت امیر قلعه‌نویی بوده، چرا که صرف‌نظر از تعصب که مجیدی به آن معروف بود، از دیدگاه حرفه‌ای هم یک بازیکن، نباید در هیچ شرایطی در میانه راه تیمش را تنها بگذارد و به پیشنهادهای بهتر پاسخ مثبت بدهد و تا این اندازه خودش را جلوی هواداران تخریب کند.




تاريخ : یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

علي پروين خبر از آشتي‌کنان ژوزه و علي کريمي داده بود در حالي که ابتداي فصل موضع خود را مشخص و اعلام کرده بود که مربي خارجي تا هزار سال ديگر هم در ايران موفق نمي‌شود. با اسطوره باشگاه پرسپوليس مصاحبه‌اي ترتيب داده‌ايم که مي‌خوانيد:

مراسم آشتي‌کنان ژوزه و کريمي را شما برگزار مي‌کنيد؟

نه بابا، ما چه کاره‌ايم! شنيده‌ام به زودي آشتي مي‌کنند.

علي کريمي گفته بعد از بازي با ازبکستان به تمرين پرسپوليس مي‌روم در حالي که رويانيان گفته بود زودتر بايد برود ولي بعدا حرفش عوض شد.

اين بچه يک استثناست، يک نابغه است. من کاري به ژوزه ندارم مي‌گويم او سرمربي است و احترامش واجب اما مگر چند تا علي کريمي داريم؟ او نهايتا يکي، دو سال ديگر فوتبال بازي مي‌کند و بعد مي‌رود. خب حيف است مردم از ديدن هنر او محروم شوند.

ولي کريمي مشکلات زيادي با ژوزه دارد؟

شنيده‌ام مشکلات دارد حل مي‌شود. به هر حال طرفين بايد کمي کوتاه بيايند. هم ژوزه دوست دارد پرسپوليس موفق شود و هم کريمي عاشق پرسپوليس است. او دوست دارد فوتبالش را با پيراهن پرسپوليس تمام کند. مردم هم دوستش دارند. اين بچه! واقعا فوتبال را زيبا بازي مي‌کند و حيف است از پرسپوليس دور باشد.

عملکرد مهدوي‌کيا را چطور مي‌بينيد؟ شما يک زماني از او انتقاد کرديد و...

من هيچ وقت اسم خاصي را نياوردم و فقط گفتم پرسپوليس بايد کمي جوان شود که البته اين حرف را هم در کميته فني زدم نه روزنامه‌ها. متاسفانه عده‌اي آن حرف مرا بيرون بردند اما بعدا ديديد که صحت حرف‌هاي من مشخص شد. حالا اگر حرفي هم مي‌زنيم به خاطر پرسپوليس است ولي به نظر من مهدوي‌کيا از بهترين‌هاي پرسپوليس است.

فکر مي‌کنيد پرسپوليس با 6 گلي که به پيکان زد اوج مي‌گيرد؟

تا پرسپوليس مي‌آيد اوج بگيرد ليگ تعطيل مي‌شود. به نظر من بچه‌ها مقابل پيکان خيلي خوب بودند و صرف‌نظر از 6 گلي که زدند عالي کار کردند. اگر يکي، دو تغيير انجام شود و انصاري‌فرد هم گلزني‌هايش ادامه داشته باشد مسلما پرسپوليس به بالاي جدول مي‌رود ولي قهرمان شدن خيلي سخت است. يعني پرسپوليس اگر مي‌خواهد قهرمان شود بايد نيم فصل دوم استقلال، تراکتورسازي و سپاهان را شکست دهد.

دعواي کي‌روش و ژوزه را چطور ارزيابي مي‌کنيد؟

از اين دعواها که خودمان هم زياد داريم ولي به هر حال آن‌ها بچه نيستند و بايد تمامش کنند. من اميدوارم تيم ملي، ازبکستان را هم با قدرت شکست دهد.

 



تاريخ : یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

محمدرضا خلعتبري بازيکن ملي‌پوش سپاهان مثل همه بازيکنان تيم ملي روحيه و انگيزه بالايي براي بازي با ازبکستان دارد. او که زننده تک​گل بازي ايران و ازبکستان است اکنون رقيبي چون رضا قوچان‌نژاد را کنارش مي‌بيند اميدوار است تيم ملي با او يا بدون او ازبکستان را شکست بدهد.

وضعيت تيم ملي چطور است؟

خدا را شکر همه بچه‌ها وضعيت خوب و روحيه بالايي دارند. با اضافه شدن آندو و قوچان‌نژاد تيم کامل شده و با آمدن دژاگه کامل‌تر مي‌شويم.

پس آماده شکست ازبکستان هستيد؟

صددرصد. تنها هدف ما شکست ازبکستان و هموار کردن راه صعود تيم ملي است. تنها بدشانسي ما مصدوميت علي کريمي است.

گفته‌اند که او يک ماه نمي‌تواند بازي کند!

واقعا حيف شد علي آقا نيست. او وزنه روحي و فني سنگيني است و از کي‌روش خواسته‌ايم با وجود مصدوميت کريمي در اردو و کنارمان بماند.

بازي با تاجيکستان هنوز مورد انتقاد کارشناسان است و بازي دادن ذخيره‌ها بزرگ‌ترين انتقاد به کي‌روش در آستانه بازي با ازبکستان است، نظر تو چيست؟

صلاح تيم ملي را بهتر از هر کسي کي‌روش مي‌داند. بازي با تاجيکستان کمک خوبي براي تيم ملي و بازيکنان ذخيره و تازه‌وارد بود. اگر در بازي با تاجيکستان بازيکنان اصلي را بازي مي‌داد قطعا باز هم کساني انتقاد مي‌کردند که چرا در بازي‌هاي دوستانه از بازيکنان ذخيره استفاده نمي‌کند!

تو هم که يک رقيب سرسخت مثل رضا قوچان‌نژاد پيدا کردي!

قبل از اين که رقيبم باشد رفيق‌ام است. مهم نيست که چه کسي بازي مي‌کند مهم موفقيت تيم ملي است.

بازي با استقلال هم نزديک است. فکر مي‌کني بتواني به اين تيم بزرگ گل بزني؟

من به پرسپوليس خوب گل مي‌زنم اما مقابل استقلال مشکل دارم! در اردوي تيم ملي براي رحمتي کري مي‌خوانم و اميدوارم بتوانم به او و استقلال گل بزنم!



تاريخ : شنبه 20 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

خوب شد کفاشیان کشتی کج ندید!

در برنامه 90 آیتمی پخش شد که هم سجادی و هم کفاشیان در مجمع از ترس لب خوانی موقع حرف زدن جلوی دهان شان را می گرفتند. کفاشیان در این باره گفت: «من یک فوتبال دیدم که مسی و ژاوی جلوی دهان شان را می گرفتند، برای همین ما تصمیم گرفتیم از آنها الگوبرداری کنیم.»

نتیجه گیری: آقای کفاشیان فوتبال هم تماشا می کنند؛ آن هم فوتبال های اروپایی!

سئوال اساسی 1: آقای کفاشیان! الآن شما از مسی الگو برداری کردین یا ژاوی؟! دقیقاً کدوم یکی تون از مسی الگوبرداری کرده بود و کدوم یکی از ژاوی؟!

سئوال اساسی 2:
خوانندگان عزیز عصر ایران ورزشی! با توجه به اینکه آقای کفاشیان بسیار الگوپذیر هستند، به نظر شما اگر ایشان به جای مشاهده فوتبال مسی و ژاوی، مثلاً کشتی کج مشاهده می کردند چه اتفاقی می افتاد؟!

الف. الآن فردوسی پور روی تخت بیمارستان بود!

ب. خبرنگارهایی که می خواستن وارد مجمع بشوند آخرش به آن دنیا ورود پیدا می کردند!

 

***
 


نوستالژی و آقا زمانی!


گویا در تمرین پرسپولیس کمی اختلاف بوجود آمده است و در انتها نورمحمدی خطاب به آقا زمانی گفته  است: «آخر تمرین می بینمت!»

نظریه اول: شاید نور محمدی رویش نمی شده جلوی بقیه از آقا زمانی عذرخواهی کنه و می خواسته آخر تمرین این کار رو انجام بده!

نظریه دوم: این روزها همه طرفدار نوستالوژی هستن! شاید این 2 بازیکن هم می خواستن

 نوستالژی دعواهای آخر مدرسه در دوران راهنمایی و دبیرستان رو واسه خودشون تداعی کنن!
نظریه سوم: شاید دلشون واسه هم تنگ می شده می خواستن هم رو بعد از تمرینات بازم ببینن!

 

***

دعوت از خانه سالمندان برای شرکت در مجمع؟!

علی فتح الله زاده گفت: "جلسه (مجمع فدراسیون فوتبال) در شأن ما نبود. من و رویانیان که مدیران دو باشگاه بزرگ ایران هستیم را پیش چند بچه پایین جلسه نشاندند."

با توجه به جمله ی فوق کدام گزینه صحیح است؟!

الف. شاید آقای فتح الله زاده اشتباهاً به کودکستان رفته اند! ما که در مجمع بچه ای ندیدیم!

ب. حالا درست است که نکونام جوان مانده، اما وجداناً آنقدرها هم "بی بی فیس" نیست که با بچه اشتباه گرفته شود!

ج. چشم! از جلسه بعدی دستور می دهیم از خانه سالمندان هم چند نفر را به مجمع دعوت کنند تا شما در میان آنها بنشینید و قاطی بچه ها نباشید!

 



تاريخ : شنبه 20 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

(1)

- بیا این قرص ها رو بخور؛ واست چند جلسه هم فیزیوتراپی نوشتم.

* چند دفعه بگم؟! من چیزی ام نیست! حالم خوبه، خوبه!

- من دکترم، یا تو؟! هنوز بدنت گرمه، متوجه نیستی! حالت خیلی وخیمه!

* ببین چطور روپایی می زنم! واستا برات یک پشتک بارو هم بزنم! ببین! خوبم! ... در اوج آمادگی هستم.

- اینقدر خوبم، خوبم، نکن! واست 4 هفته مرخصی نوشتم، برو حالش رو ببر!

 بعد از چند دقیقه:  ... الو! ... کاری که گفته بودین رو انجام دادم! خیالتون راحت باشه! کریمی رو واسه 4 هفته فرستادم مرخصی!

(2)

- دکترجان! من از روی نیمکت نشستن متنفرم! با کیروش هم رودروایستی دارم، نمی تونم بهش بگم! اگه میشه واسم چند هفته مرخصی بنویس!

* چی چی رو مرخصی بنویس! مگه به همین راحتی هاست؟! واسه ما مسئولیت داره!

- آره بابا! مگه اون جام جهانی رو یادتون نیست که بعد از دوبازی اول ایران با پرتغال و مکزیک، یکهو علی دایی برای بازی با آنگولا مصدوم شد! منم از اون مصدومیت ها می خوام!

* بهت گفتم نمیشه! اصرار هم نکن!

- اگه واسم گواهی پزشکی صادر نکنی می زنم خودم رو واقعاً ناکار می کنم ها!

* باشه ... بیا اینم گواهی! واست 4 هفته مرخصی نوشتم!

 توضیح بسیار ضروری: هیچکدام از دو مورد فوق ربطی به مصدومیت علی کریمی نداشت و صرفاً ساخته و پرداخته ذهن بیمار نویسنده می باشد!

سئوال اساسی ابتدایی: به نظر شما وقتی رویانیان خبر مصدومیت کریمی را شنید، با خودش چه گفت؟!

احتمال اول: آخیش! خیالم واسه 4 هفته راحت شد! بعدش هم که تا یکی دوماه میگیم علی کریمی در شرایط بازی نیست و کم کم فصل تموم میشه!

احتمال دوم: اوه مای گاد! باورم نمیشه! ... من از شدت علاقه ام به کریمی به مربی می گم توی ترکیب پرسپولیس راهش نده اونوقت اینا اسطوره رو برای بازی بی ارزشی مثل تاجیکستان می فرستن زمین و مصدومش می کنن! ... حالا با این غم بزرگ چیکار کنم؟!

احتمال سوم: ایول! بازم این تاجیک ها! از بر و بچ که بخاری توی تمرین ها بلند نشد!

احتمال چهارم: من و این همه خوشبختی محاله! محاله!

سئوال اساسی انتهایی: به نظر شما وقتی کی روش خبر مصدومیت کریمی را شنید، با خودش چه گفت؟!

احتمال اول: ای بابا! چقدر بد شد! آخه تیم بدون اسطوره نمیشه! زنگ می زنم علی دایی، شاید قبول کنه برای بازی با ازبکستان بیاد روی نیمکت تیم ملی بشینه!

احتمال دوم: ای تاجیکستانی های [...]؛ حتماً از ازبکستانی ها پول گرفته بودن کریمی رو مصدوم کنن!

احتمال سوم: آخیش! تو رودربایستی مونده بودم کریمی رو هی تیم ملی دعوت می کردم، حالا با خیال راحت یک بازیکن جدید رو میارم تیم ملی!

احتمال چهارم: حالا بدون جادوگر چیکار کنم؟! ... بودن علی کریمی- حتی روی نیمکت-  باعث روحیه گرفتن اعضای تیم ملی می شد.

 



تاريخ : جمعه 19 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

به نقل از سايت پرسپوليس، محمد رويانيان در مورد مسأله علي کريمي گفت: اينکه علي کريمي به واسطه مشکلات بوجود آمده او و تيم پرسپوليس مدتي است در تمرينات و ميادين باشگاهي حضور ندارد دليلي بر آن نمي شود که به سادگي از کنار تجربيات ارزشمند اين بازيکن عبور کرد. توانايي ها و تجربه بين المللي و 120 بازي ملي از علي کريمي بازيکني ساخته است که مي تواند در ديدارهاي آتي تيم ملي بازيکن موثري براي کشورمان باشد و نمي شود به همين راحتي از اين بازيکن چشم پوشي کرد.

وي افزود: باشگاه پرسپوليس هم علي کريمي را يکي از نماينده هاي خود در تيم ملي مي داند و قويا از ادامه حضور کريمي در تيم ملي حمايت مي کند.

رويانيان در پاسخ به اين سوال که برخي عنوان مي کنند باشگاه پرسپوليس به واسطه مشکل بوجود آمده، مخالف ادامه حضور علي کريمي در تيم ملي است، اظهار داشت: چنين حرفي به هيچ وجه صحت ندارد. درست است که باشگاه طبق مقررات مي تواند به واسطه مشکل بوجود آمده اقدام قانوني کند اما باشگاه پرسپوليس به هيچ عنوان چنين ديدگاهي نسبت به کريمي ندارد، بلکه ما معتقديم کادر فني تيم ملي نبايد به واسطه عدم حضور کريمي در رقابت هاي باشگاهي به سادگي از کنار تجربيات و توانمندي هاي کريمي چشم پوشي کند.

مديرعامل پرسپوليس تصريح کرد: کريمي مي تواند در ديدار هاي آتي، برگ برنده تيم ملي باشد. باشگاه پرسپوليس قويا از ادامه حضور کريمي در تيم ملي حمايت کرده و او را يکي از نمايندگان خود در تيم ملي مي داند. کريمي اگر به تيم ملي دعوت نمي شد جاي تعجب داشت چرا که گذشتن از توانمندي هاي او به ضرر تيم ملي خواهد بود.

رويانيان خاطرنشان کرد: پس از گفت و گوي دسته جمعي بازيکنان با سرمربي پرسپوليس و چراغ سبزي که آقاي ژوزه نشان دادند ماجراي بازگشت علي کريمي به پرسپوليس حل شدني است. البته در اين مسير کريمي هم بايد اقدامات مثبتي داشته باشد و در کنار کادر فني و ساير نفرات تيم تلاش کند تا تيم به جايگاه واقعي خود بازگشته و دل هواداران را شاد کند. بنده اميدوارم اين ماجرا هر چه سريع‌تر و به خوبي و خوشي حل شود.
 



تاريخ : جمعه 19 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

امير حسين فشنگچي گفت: نبايد تصور کنيم که مشکلات پرسپوليس کاملا برطرف شده اما خوشبختانه پيروزي مقابل پيکان نويد روز هاي خوبي را به ما داد.

وي ادامه داد: در تعطيلات مجدد ليگ اردو بسيار خوبي احتمالا در دوبي براي ما برنامه ريزي شده است که فکر مي کنم در اين اردو مي توانيم آمادگي خود را حفظ کنيم.

بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص بازگشت علي کريمي، گفت: به همراه ساير بازيکنان به خانه مانوئل ژوزه سرمربي تيم رفتيم و او هم موافق بازگشت کريمي به پرسپوليس است.

وي در خصوص اينکه گفته مي شود يکي از شروط ژوزه براي بازگشت کريمي خداحافظي از تيم ملي است، تصريح کرد: اين مساله به هيچ عنوان صحت ندارد و شروط ژوزه ارتباطي به اين مساله ندارد.

وي در پاسخ به اين سئوال که چه زماني پرسپوليس به روز هاي خوب بازمي گردد، اظهار داشت: همه همدل شده ايم تا در نيم فصل دوم مانند بازي با پيکان به مصاف حريفان برويم و مطمئن باشيد قهرماني پرسپوليس در ليگ دور از انتظار نخواهد بود.



تاريخ : جمعه 19 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

دکتر عليرضا شهاب در گفت‌وگو با ايسنا، درباره مصدوميت علي کريمي در ديدار برابر تاجيکستان گفت: بر اساس ميزان آسيب او و معاينات اوليه به نظر مي‌رسد که همسترينگ پاي راست کريمي کشيده شده است، اما فکر نمي‌کنم آسيب به قدري شديد باشد که همسترينگ او پاره شده باشد.

وي همچنين گفت: علي کريمي در لحظه مصدوميت بسيار با هوش عمل کرد که در همان گوشه زمين ايستاد و به پايش فشار نياورد تا کادر پزشکي همان جا درمان اوليه را شروع کنند. اين کار او باعث شد که مصدوميت تشديد نشود. تصور ما اين است که کريمي بين يک هفته‌ تا 10 روز از ميادين دور باشد. هر چند امشب (چهارشنبه) از پاي او MRI مي گيريم که با دقت بيشتري درباره ميزان مصدوميت او نظر بدهيم.

شهاب درباره مصدوميت محمد قاضي هم گفت: او هم با کشيدگي در ليگامنت زانو روبرو است که در حال فيزيوتراپي است و تصور مي‌کنيم از حدود دو هفته‌ ديگر به ميادين بازگردد. به جز اين، ساير بازيکنان وضعيت خوبي دارند و تنها چند نفر مصدوميت جزئي دارند.

پزشک تيم ملي همچنين درباره اقدام کادر پزشکي تيم براي شماره گذاري بطري‌هاي آب معدني و نوشيدني هاي ملي‌پوشان گفت: اين کار به دو منظور انجام شده است، نخست آن که دائما ملي‌پوشان را رصد کنيم که هر کدام چقدر آب مصرف مي‌کنند تا بتوانيم ميزان مصرف آب را در آنها کنترل کنيم. دومين دليل اين که از ابتلاي بازيکنان به بيماري‌هايي مانند سرماخوردگي جلوگيري کنيم. با توجه به اين که ملي‌پوشان معمولا از بطري‌هاي يکديگر استفاده مي‌کنند واکنون هم در فصل سرد سال هستيم، احتمال شيوع بيماري‌ها در بين ملي‌پوشان زياد است



تاريخ : جمعه 19 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس
چند بازيکن تاجيکستان پس از پايان ديدارشان با تيم ملي ايران با علي کريمي عکس يادگاري گرفتند.

پس از پايان ديدار دوستانه ايران و تاجيکستان که با شکست 6 بر يک تاجيک‌ها همراه بود، چند بازيکن اين تيم در راهروهاي ورزشگاه آزادي با علي کريمي عکس يادگاري گرفتند.

"محمد علي" يکي از بازيکنان تاجيکستان درباره اين بازي اظهار کرد: ما مي‌دانستيم که ايران تيم قدرتمندي است. البته انتظار نداشتيم که 6 گل بخوريم. اما شما بازيکنان قدرتمندي داريد و پيروزي حق ايران بود. مربي ما اصلا به ما توصيه نکرده بود که دفاعي بازي کنيم تا کمتر گل بخوريم. سعي داشتيم رو به جلو بازي کنيم و توانستيم يک گل هم بزنيم.

وي افزود: من در فوتبال ايران بازيکناني مثل علي دايي، مهدي مهدوي کيا و علي کريمي را مي‌شناسم. ايران يکي از قدرت‌هاي فوتبال آسيا است و براي ما باعث خوشحالي بود که امروز برابر ايران به ميدان رفتيم.

يکي از نکات جالب پس از پايان ديدار ايران و تاجيکستان اين بود که زماني که خبرنگاران قصد داشتند با بازيکنان تاجيکستان صحبت کنند به دليل همزباني اين بازيکنان با ايراني‌ها به نظر مي‌رسيد آن‌ها مشکلي براي صحبت کردن نداشته باشند اما به غير از يکي دو بازيکن، وقتي ساير تاجيک‌ها با درخواست خبرنگاران ايراني براي مصاحبه مواجه مي‌شدند، در پاسخ به اين سوال که آيا فارسي بلد هستيد مي‌گفتند "نه بلد نيستيم" و از مصاحبه کردن امتناع مي‌کردند!
 



تاريخ : جمعه 19 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس
بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: برخلاف بعضي از مسايلي که درخصوص کريمي مطرح مي شود خود او هم دوست دارد به تيم بازگردد و برخورد سرمربي تيم نيز در اين رابطه بهتر شده است.

 مهرزاد معدنچي عصر روز پنجشنبه در خصوص بازگشت علي کريمي به پرسپوليس، گفت: اين مساله يک مقدار پيچيده شد اما قبل از بازي با پيکان صحبتي را با مانوئل ژوزه داشتيم و او هم بهتر از گذشته در اين رابطه برخورد کرد.

وي در خصوص اينکه کريمي در جشن تولدي که برايش در نظر گرفته اند شرکت نکرد، ادامه داد:پس از بازي با تاجيکستان خواستيم کريمي را براي حضور در جشن تولد به محل تمرين بياوريم اما از شانس بد ما او در اين ديدار مصدوم شد.

بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: زماني که يک بازيکن حرفه اي در چنين شرايط حساسي مصدوم مي شود به طورحتم کمي از نظر روحي نيز دچار مشکل خواهد شد.

وي تصريح کرد: قرار بود در اين مراسم ژوزه و کريمي را به هم نزديک کنيم تا تمام مشکلات از بين برود و همه چيز مانند گذشته شود که اين برنامه به آينده موکول شد.

وي در پاسخ به اين سئوال که گفته مي شود کريمي علاقه مند به بازگشت نيست، اظهار داشت: اين مساله صحت ندارد خود کريمي هم مي خواهد به تيم بازگردد و اين اتفاق پس از ديدار با ازبکستان رخ خواهد داد.

ديگر بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس نيز در خصوص ديدار اين تيم با نفت تهران گفت:تيم نفت عملکردخوبي داشته و رويارويي با ان دشوار خواهد بود.

جواد کاظميان، گفت: با شروع ليگ بايد به مصاف نفت تهران برويم و فکر مي کنم در اين ديدار کار دشواري در پيش رو خواهيم داشت.

وي در خصوص اينکه گفته مي شود از نيمکت نشيني ناراحت است، ادامه داد: به هيچ عنوان اين مساله صحت ندارد و من تنها در ديدار مقابل راه آهن براي پرسپوليس بازي نکردم و در بازي هاي ديگر به ميدان رفته ام.

بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: تيم ما سال قبل هم مهاجمان زيادي داشت و حتي در سپاهان هم با اين مساله روبه رو بودم و بازي کردن در خط حمله پرسپوليس با حضور چنين نفراتي کار دشواري است.

وي تصريح کرد: شايد کم بازي کردن و تغييرات در خط حمله کمي در اعتماد به نفس ما تاثير گذار بوده اما به هر حال بايد براي حضور در جمع 11 نفر تمام تلاش خود را کنم.

وي اظهار داشت: اميدوارم با شروع ليگ بازهم به روند خوب خود ادامه دهيم و بتوانيم امتيازات لازم را براي حضور در ميان تيم هاي بالاي جدول را بدست بياوريم.



تاريخ : جمعه 19 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

در بين مصاحبه زنده مهدي مهدوي کيا با عادل فردوسي پور،کاپيتان پرسپوليس با اشاره به فردوسي پور گفت که مي خواهد در مورد علي کريمي و اتفاقاتي که بين او و ژوزه پيش آمده حرف بزند.
کيا که گمان مي کرد فرصت چنداني براي حرف زدن در برنامه نود ندارد وقتي عادل داشت صحنه هاي اخراج او در نخستين بازي اش براي استيل آذين را نشان مي داد با اشاره به او فهماند که مي خواهد در مورد علي کريمي حرف بزند.

مهدوي کيا وقتي فرصت پيدا کرد تا در اين مورد حرف بزند گفت:«به اندازه کافي در اين مورد حرف زده ايم.اعتقاد من اين است که يک اتفاقي در خانواده پرسپوليس افتاده است که مي توانست خيلي زودتر از اين ها حل شود.کريمي دوست خوب من است و همه مجموعه دوست دارند که برگردد.من قبل از بازي با راه آهن شخصا پيش ژوزه رفتم و با او حرف زدم.امروز تولد علي است و ما دوست داريم که او به تيم برگردد.»

او ادامه داد:«خودم خيلي دوست دارم که اين اتفاق بيفتد.چون فصل آخري است که فوتبال بازي مي کنم و مي خواهم در کنار علي از فوتبال خداحافظي کنم.بازگشت علي قدرت تيم ما را بيشتر مي کند.اميدوارم هر چه زودتر اين اتفاق بيفتد.»



                             علی کریمی

سایت گل- «همسترينگ پاي راست علي كريمي كشيده شده و فكر مي‌كنم او يك هفته‌ تا 10 روز از ميادين دور باشد.»  اين را دكتر عليرضا شهاب پزشك تيم ملي درباره مصدوميت علي كريمي در بازي با تاجيكستان گفته و ادامه مي‌دهد: «براساس ميزان آسيب او و معاينات اوليه به نظر مي‌رسد كه همسترينگ پاي راست كريمي كشيده شده اما فكر نمي‌كنم آسيب به قدري شديد باشد كه همسترينگ او پاره شده باشد. علي كريمي در لحظه مصدوميت بسيار با هوش عمل كرد كه در همان گوشه زمين ايستاد و به پايش فشار نياورد تا كادر پزشكي همان جا درمان اوليه را شروع كند. اين كار او باعث شد كه مصدوميتش تشديد نشود. تصور ما اين است كه كريمي بين يك هفته‌ تا 10 روز از ميادين دور باشد. هر چند ديشب از پاي او MRI گرفتيم تا با دقت بيشتري درباره ميزان مصدوميت او نظر بدهيم.» درباره مصدوميت محمد قاضي هم پزشك تيم ملي اينطور مي‌گويد: «او با كشيدگي در ليگامنت زانو روبرو است كه در حال فيزيوتراپي است و تصور مي‌كنيم از حدود دو هفته‌ ديگر به ميادين بازگردد.» دكتر شهاب همچنين درباره اقدام كادر پزشكي تيم ملي براي شماره گذاري بطري‌هاي آب معدني و نوشيدني‌هاي ملي‌پوشان توضيح مي‌دهد: «اين كار به دو منظور انجام شده، نخست آنكه دايما ملي‌پوشان را رصد كنيم كه هر كدام چقدر آب مصرف مي‌كنند تا بتوانيم ميزان مصرف آب را در آنها كنترل كنيم. دومين دليل اينكه از ابتلاي بازيكنان به بيماري‌هايي مانند سرماخوردگي جلوگيري شود. با توجه به اينكه ملي‌پوشان معمولا از بطري‌هاي يكديگر استفاده مي‌كنند و اكنون هم در فصل سرد سال هستيم، احتمال شيوع بيماري‌ها در بين ملي‌پوشان زياد است



مصدوميت پيش آمده در دقيقه 42 بازي با تاجيكستان تمام تمركز او را به هم زد. سایت گل- همبازيانش در تدارك برپايي مراسم جشن تولد براي او بودند اما وقتي بين دو نيمه آن بازي علي كريمي را با آن حال و روز ديدند ديگر دل و دماغي براي‌شان نماند. او در همان 42 دقيقه نمايش فوق‌العاده‌اي داشت؛ 3 پاس گل داد تا ضمن جلب اعتماد مجدد كارلوس كروش به نوعي پاسخ بعضي از منتقدانش را هم بدهد. حالا معلوم نيست كه او با توجه به مصدوميتش به بازي با ازبكستان مي‌رسد يا نه. او خيلي ناراحت است و با صدايي گرفته مي‌گويد: «اعصابم خرد شد، خيلي ناراحتم، بدموقعي مصدوم شدم...»  این مصاحبه را به نقل از ایران ورزشی بخوانید:

مي‌دانيد آخرين مرتبه‌اي كه بازي كرديد كي بود؟
فكر كنم حدود 2 ماه پيش و بازي با نفت تهران.
دقيقاً 51 روز.
پس اختلافمان خيلي هم نبود.
تيم تاجيكستان را چطور ديدي؟
به نظرم يك بازي تداركاتي خوب قبل از بازي با ازبكستان بود. اگر اشتباه نكنم آنها در يك بازي تداركاتي قطر را شكست داده بودند. پس خيلي هم تيم ضعيفي نبودند و فكر مي‌كنم بچه‌هاي ما خيلي خوب بازي كردند و شايد با كمي دقت بيشتر، تعداد گل‌هاي‌مان بيشتر هم مي‌شد.
عملكرد بعضي از جوان‌هاي تيم ملي مثل يعقوب كريمي خيلي خوب بود.
به هر حال يكي از دلايل برگزاري بازي‌هاي تداركاتي فرصت دادن به بازيكنان جوان است. خوشبختانه آنها هم خيلي باانگيزه كار كردند و ديديد گل هم زدند.
شما هم انگيزه زيادي داشتيد؟
من فكر مي‌كنم همه بچه‌ها انگيزه دارند و اين طبيعي است كه براي پيروزي تيم ملي حتي در بازي‌هاي تداركاتي هم نهايت تلاشمان را انجام دهيم.
اما اين بازي پايان خوبي براي شما نداشت.
اين هم از بدشانسي من بود. وقتي براي توپ رفتم در لحظه آخر قصد داشتم بايستم كه يكدفعه پشت پايم گرفت.
كشيدگي عضله يا گرفتگي عضله؟
اميدوارم كشيدگي نباشد البته تا جواب MRI نيايد نمي‌توان اظهار نظر دقيقي داشت.
در شرايط عادي احساس درد مي‌كنيد؟
وقتي پايم را جمع مي‌كنم كمي احساس درد مي‌كنم، اميدوارم مسأله خاصي نباشد.
به بازي با ازبكستان مي‌رسيد؟
مشخص نيست و مهم شكست اين تيم است. من فكر مي‌كنم بقيه بچه‌هاي تيم ملي هم همين احساس را دارند و واقعاً فرقي نمي‌كند چه كسي بازي كند هرچند همه دوست دارند براي تيم ملي بازي كنند.
خيلي‌ها مي‌گويند ازبكستان را شكست دهيم صعودمان قطعي است.
قطعي كه نه اما خيلي كارمان راحت‌تر مي‌شود.
بازي با ازبكستان سخت‌تر است يا كره جنوبي؟
هر بازي شرايط خاص خودش را دارد. ما بايد كره را شكست مي‌داديم به خصوص كه قطر هم به ازبكستان باخته بود و ديديد كه با حمايت هواداران و با اينكه 10 نفره بوديم آنها را شكست داديم. الان هم چون اين برد را به دست آورده‌ايم بازي با ازبكستان حساس‌تر هم شده است.
چطور؟
ببينيد ما با ازبكستان و لبنان در تهران بازي داريم و ازبكستان با لبنان و قطر در خانه‌اش بازي دارد و كره هم تنها يك بازي خارج از خانه با لبنان دارد. ما اگر اين دو بازي خانگي را ببريم تا حدود زيادي صعودمان قطعي مي‌شود. به همين دليل براي ازبكستان بازي با ما اهميت زيادي دارد و يك امتياز هم براي‌شان غنيمت است.
فكر مي‌كنيد مثل بازي با كره جنوبي از تيم ملي حمايت مي‌شود؟
شك نكنيد اين اتفاق مي‌افتد و نيازي به گفتن من نيست. هواداران اينقدر فهيم هستند و شرايط تيم ملي را درك مي‌كنند كه مطمئنم چهارشنبه هفته آينده يك جاي خالي روي سكوها نخواهد بود.
اگر در نيمه اول مصدوم نمي‌شدي شايد...
به هر حال فوتبال همين است. نمي‌دانم، شايد اگر در آن دقيقه مصدوم نمي‌شدم مصدوميت شديدتري برايم به وجود مي‌آمد. حتماً قسمت و حكمت اينطور بود.
صحبتي مانده؟
چهارشنبه هفته آينده منتظر آنها در استاديوم آزادي هستيم



تاريخ : 18 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

بهترين لژيونرهاي پرسپوليس:چشمك

1-علي دايي (آرمينيابيله فلد-هرتابرلين-بايرن مونيخ)آفرين

2-علي کريمي (الاهلي _بايرنمونيخ - شالکه)آفرينآفريندوست داشتن 

3-مهدي مهدوي کيا (بوخوم – هامبورگ - فرانکفورت )آفرين

4-کريم باقري(آرمينيابيله فلد - چارلتون)آفرين  

5- عليرضا حقيقي ( روبين کازان )آفرين

بهترين لژيونرهاي استقلال :

 1- الفرهاد المجيدي (الوصل! النصر ! الاهلي !)پوزخند

 2-الرضا عنايتي (الامارات! - النصر ! )پوزخند  

3-مهدي پاشازاده (اشتورمگراتس وراپيد وين اتريش )پوزخند

فرق لژيونرها از زمين تا آسمونه !!!!بلبلبلو

افتاد !!!!؟؟؟؟؟؟؟مدرك داشتن



اگه استق لالي  بگه که آسمان بالاي سرمون آبيه !!! ....  من پرسپوليسي  بايد بگم که آسمون آبيه ولي سوراخه !!! مثل استق لال !!! خدا سوراخي بزرگتر از آسمان نيافريده !!! ****** 

اگه استق لالي بگه از قرمز متنفرم .... من پرسپوليسي بايد بگم : آخه کيسه کش عزيز ! خون قرمزت را بريز بيرون بببينم زنده مي موني يا نه !!! ****** 

اگه استق لالي بگه 4 تا يادت نره !!! .... من پرسپوليسي بايد بهش مي گم : کيسه کش عزيز باشه 4 تاي 1350 يادم نمي ره !!! ****** 

اگه استق لالي بگه ما از عهد بوق 2 تا ستاره داريم .... من پرسپوليسي بايد بگم ما از عهد بوق 2 ستاره نداريم ولي دسته 3 هم سقوط نکرديم و 6 تايي هم نشديم !!!  ****** 

اگه استق لالي بگه که به لوگوي ما نگاه کن 2 ستاره زيبا روش هست  .... من پرسپوليسي بايد بگم که نگاهت را از بالا بيار پايين تر و به داخل لوگو نگاه کن که 3 سوراخ زيبا توش هست که معلوم نيست مال دسته 3 بوده يا هت تريک ايمون و يا هت تريک بهزادي !!!  ****** 

اگه استق لالي به پرسپوليسي بگه لنگي ....  من پرسپوليسي بايد بگم بهش کيسه برو بوت همه جا را برداشته ! ( استق لالي = کيسه آشغالي )  ****** 

اينجاست که استق لالي سرش را مثل آدم مي اندازه پايين و مي ره دنبال کيسه کشيدنش !!! 



تاريخ : 18 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

علي کريمي بازيکني است که 2 سال در بايرن مونيخ بوده و بهترين بازيکن آسيا شده . او 2 سال تمام خرج بابک معصومي را داده و هميشه همراه مردم بوده است . اين شعر تقديم به او :

آهاي علي کريمي****تو تک ستاره ي فوتبال ماييييييي***آهاي علي کريمي*** تو سالار تمام اسياييييييييييييي*** آهاي علي کريمي*** تو اندوه تمام تاجياييييييييييييي*** آهاي علي کريمي *** تو افسوس همه  6 تايياييييييييييييي*** آهاي علي کريمي***تو کابوس دسته سومياييييييييييي***آهاي علي کريمي*** تو افسوس آبي هايييييييييييي **** آهاي علي کريمي *** تو بهترين بازيکن تاريخ مايييييييييييييييييييي***آهاي علي کريمي ****تو تکنيکي ترين تاريخ آسيايييييييييييي  **** آهاي علي کريمي ***

 

دوست داشتن



تاريخ : 18 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس
1 –  666666 ميخه شدن در مقابل پرسپوليس بزرگ  .....

 2 –   دو بار 4 ميخه شدن در مقابل پرسپوليس بزرگ  ....

3  -  سقوط به دسته سوم !!!!!!! ....

 4  –سيزدهم شدن در ليگ !!! ....

 5 -  مساوي گرفتن از تيم 9 نفره پرسپوليس در داربي سال 78 !!!....

 6 - در سال 90 داربي 74 توي 10 دقيقه از تيم 10 نفره پرسپوليس 3 گل خوردن!!!خيلي خنده‌دار



تاريخ : 18 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس
 - چرا به استق لال  مي گويند SS ؟؟؟؟؟؟؟.... چون SS = سوراخ سوراخ  (SURAKH SURAKH )

2 - چرا آبي سوراخ ترين رنگ دنياست ؟؟؟؟؟؟؟ ........  آسمان آبي = بزرگترين سوراخي که خدا آفريده ... ( در نتيجه آبي سوراخ ترين رنگ دنياست ) ....... استق لال آبي = آسمان آبي = هر دو سوراخ

3 - چرا به استق لال مي گويند کيسه ؟؟؟؟؟؟؟ .... چون استق لال = کيسه ( آشغال ) ..... هر وقت گفته شد کيسه منظور کيسه آشغاله ..... ( کيسه کش هم مي گن )

4 - چرا لوگوي استق لال ... 3 تا سوراخ داره ؟؟؟؟؟؟؟( 2 سوراخ سفيد و 1 سوراخ آبي ) .......... چون ايمون زايد توي 10 دقيقه 3 گل فشاري وحشت ناک زد .... و 3 سوراخخخخخ ابدي روي لوگوي استق لال گذاشته ...

5 - چرا استق لال عددي نيست  ؟؟؟؟؟؟؟ ....... چون که استق لال هر افتخاري هم بدست بياره ...... بازم از پرسپوليس 6 گل عقبه ( 6 - 0 يادت نره ) ...... استق لال تا ابد 6 گل عقبه !!! ...... از طرفي  استق لال تا ابد يک تيم دسته سوميه !!! .....

6 استق لال يعني چه  ؟؟؟؟؟؟؟ .... يعني اين که ... طرفداران استق ......... لال شن !!!!


تاريخ : 18 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

كشورهاي عربي پيشنهادهاي وسوسه انگيزي به جادوگر ما دادند.اما..................

علي كريمي دل هواداران را ميشكند؟؟؟؟خانه ي او پرسپوليس است.



تاريخ : 18 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس
ساخت مجسمه‌اي از علي کريمي در مقابل ورزشگاه يا محوطه داخل آن پيشنهاد ديگري بود که در حال بررسي است و احتمال دارد که اين اتفاق در صورت توافق مسوولان ذي‌ربط و علي کريمي به‌زودي رقم بخورد و جادوگر به الگوي يکي از مجسمه‌سازان زبردست کشورمان تبديل شود.

دکتر سليمي شهردار منطقه 21 تهران که در حال حاضر طرح‌هاي بسيار و قابل توجهي را در اين منطقه در دست احداث دارد، قصد دارد تا ورزشگاهي را در حول و حوش منطقه وردآورد به مرحله تجهيز و افتتاح برساند تا مردم وردآورد و منطقه 21 تهران بتوانند از آن مجموعه ورزشي استفاده و بهره‌برداري کنند.

نکته قابل توجه در مورد اين ورزشگاه و شهردار ورزشي منطقه 21 اين است که طبق شنيده‌ها اين ورزشگاه تازه تاسيس «علي کريمي» و يا «شماره هشت» نامگذاري مي‌شود. دليل اين نامگذاري اين است که کريمي مدت‌ها در اين منطقه زندگي کرده و دوستداران زيادي نيز در اين منطقه دارد.

دوستداران و بچه محل‌هاي سابق علي کريمي که پس از انتخاب حميد استيلي به عنوان مشاور ورزشي شهرداري از سرمربي سابق سرخ‌ها خواسته بودند تا کريمي را به اين منطقه دعوت کند، از آن پس در چند مورد توانستند همراه جادوگر باشند و از نزديک پاي صحبت‌هاي او بنشينند.

محبوبيت کريمي در اين اهالي فوتبال و توجه بچه‌هاي سابق جادوگر به اين بازيکن دليل بزرگي است که هر بار کريمي را به آن منطقه بکشاند و باعث شود که ورزشگاه با نام و شماره او به بهره‌برداري برسد.

شايد خيلي از فوتبالي‌هاي وردآورد ندانند که سالن اين منطقه و کف‌پوش آن به کمک و حمايت علي و فرشيد کريمي به وضعيت قابل استفاده درآمده و حتي کريمي‌ها هميشه حمايت‌هايي از بچه محل‌هاي سابق خود انجام داده‌اند.

علي کريمي حدودا دوازده ساله بود که با توجه به نظر خانواده‌اش از وردآورد به فرديس کرج نقل مکان کرد و با توجه به اين موضوع جادوگر فوتبالش را از زمين‌هاي خاکي وردآورد شروع کرد و هميشه از محبت و لطف مردم اين منطقه صحبت مي‌کند: «مردم هميشه نسبت به من لطف دارند و اهالي وردآورد با توجه به اينکه بچه محل‌هاي سابق من هستند، هميشه با لطف و نظر ديگري با من برخورد مي‌کنند. شروع فوتبال من از زمين‌هاي خاکي وردآورد بود و هنوز هم دلم براي آن روزها و آن بازي‌هاي زمين خاکي تنگ مي‌شود. به هر حال باز هم ممنون مردم وردآورد هستم و اميدوارم که براي اين منطقه و ديگر مناطقي که استاديوم و مکان‌هاي ورزشي مناسب ندارند، دستي بالا زده شود و مردم حداقل امکانات ورزشي را داشته باشند.»

ساخت مجسمه‌اي از علي کريمي در مقابل ورزشگاه يا محوطه داخل آن پيشنهاد ديگري بود که در حال بررسي است و احتمال دارد که اين اتفاق در صورت توافق مسوولان ذي‌ربط و علي کريمي به‌زودي رقم بخورد و جادوگر به الگوي يکي از مجسمه‌سازان زبردست کشورمان تبديل شود.

حميد استيلي که به دليل دوستي قديمي‌اش با دکتر سليمي در امور فرهنگي و ورزشي به ياري شهردار منطقه 21 شتافت، در اين مورد صحبت‌هايي را با علي کريمي و دکتر سليمي انجام داده است: «علي کريمي يکي از محبوب‌ترين بازيکنان ماست. او در ايران و حتي در بين ايرانيان خارج از کشور طرفداران زيادي دارد که در اين بين بچه محل‌هاي سابق او در منطقه وردآورد نقش پررنگي دارند. ما بايد از اسطوره‌هاي اين‌چنيني استفاده خوبي کنيم و با استفاده از سلامت و شرايط خوب آنها براي جوانان ورزشکارمان، الگوي خوبي به وجود آوريم. به همين دليل احتمال دارد که با توجه به شروع فوتبال علي کريمي در منطقه وردآورد، ورزشگاهي که قرار است در منطقه 21 ساخته شود به اسم علي کريمي نامگذاري شود يا حتي مجسمه‌اي از او در اين منطقه ساخته شود.»

استيلي که تمايل ندارد در مورد اين موضوع صحبت کند، حتي به سوال دوم ما در مورد حضور کريمي و بعضي از بازيکنان در مدرسه فوتبال رايگانش در منطقه 21 توضيح کوتاهي مي‌دهد: «با دعوت از بعضي از بچه‌ها مثل علي کريمي مدرسه فوتبال را با حمايت دکتر سليمي در منطقه 21 افتتاح کرديم. از آنجايي که ما دنبال پول و درآمد نبوديم، اين مدرسه فوتبال رايگان است و آن دسته از عزيزاني که از لحاظ مالي مساله دارند و البته از استعداد خوبي در فوتبال سود مي‌برند، مي‌توانند در اين کلاس‌ها شرکت کنند. باز هم از زحمات و لطف دکتر سليمي تشکر مي‌کنم و اين را بدانيد که يک دعاي خدا بيامرزي براي ما از هر چيزي مهمتر است.»

گفته مي‌شود پس از بازگشت تيم ملي از لبنان به تهران و کم شدن مشغله‌هاي کريمي، جلسه‌اي با حضور دکتر سليمي، استيلي و جادوگر براي نهايي کردن اين پروسه برگزار خواهد شد.



تاريخ : 18 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

کتابي جديد با عنوان "پسر من، ‌فوتباليست" شامل مصاحبه با ستارگان فوتبال جهان به چاپ رسيده است که در آن به رابطه ستارگان بزرگ فوتبال دنيا با پدرانشان پرداخته شده است.


به گزارش سايت گل، در اين کتاب 314 صفحه‌اي مصاحبه و مطالبي در مورد بيش از 50 شخصيت فوتبال جهان نظير ليونل مسي، رونالدينيو، اينيستا، داويد وي‌يا، کرويف، زيدان، اليور کان، مارادونا، مايکل اوون و... و چند مربي نظير ويسنته دل بوسکه منتشر شده و از قاره آسيا تنها نام علي کريمي و گفت‌وگو با ستاره ايراني شالکه ديده مي‌شود.


در 6 صفحه‌اي که از اين کتاب مصور به کريمي اختصاص داده شده است،‌ او در مورد چگونگي ورودش به دنياي فوتبال،‌ عکس‌العمل خانواده و مشوقانش و مشکلات فوتبال حرفه‌اي صحبت مي‌کند و به خانواده‌ها توصيه مي‌کند که فرزندانشان را به ورزش و به‌وي‍ژه فوتبال تشويق کنند.


اين کتاب را "برونو پيسانو" ( (Bruno Pisanoآرژانتيني الاصل تاليف کرده است و با پيش‌گفتاري از "آنتوني لاپاگليا"، هنرپيشه استراليايي تلويزيوني و برنده جايزه امي در آمريکا منتشر شده است.



تاريخ : 18 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

7 درس از جاودگر..

در دنياي فوتبال هم مثل خيلي حوزه هاي ديگر، خيلي ها مي آيند، اسطوره مي شوند و خيلي هم بي سر و صدا فراموش مي شوند. از بين اين جمع بزرگ فقط چند نفري ماندگار مي شوند و هميشه صدر نشين مي مانند. علي کريمي عضوي از همين گروه کوچک است، کسي که خيلي زود و در جواني اش به اوج رسيد و با وجود گذشتن سال هاي زياد از آغاز فعاليتش هنوز هم در اوج هست. جادوگر فوتبال ايران، نه تنها يک چهره بين المللي در دنياي ورزش است بلکه خارج از دنياي فوتبال و در زندگي اجتماعي اش هم هواداران بسيار دارد. اين که علي کريمي چرا اسطوره شد و چرا اسطوره ماند را در اين مطلب خواهيد خواند تا شايد درس هايي از زندگي او بگيريد.

? درس اول : خاکتان را فراموش نکنيد

ايران براي کريمي همه چيز است. در تمام اين سال ها، آنقدر در فوتبال جهان هياهو به پا کرده که در هر تيمي جايش باشد اما باز هم وفاداري اش را به کشورش ثابت کرده و برگشته است: «براي ادامه زندگي ام ايران را به همه جاي دنيا ترجيح مي دهم. اصولا حس وطن پرستانه بسيار قوي دارم. هر وقت در جمع هاي دوستانه مان صحبت از زندگي در خارج از کشور و رفتن از ايران مي شود، من مخالف سرسخت اين کار هستم. بعد از اتمام آن 8 سالي که به خاطر فوتبال خارج از ايران زندگي کردم، حتي از يکي، دو تيم ديگر هم پيشنهاد داشتم اما ديگر از غربت خسته شده بودم و فقط مي خواستم به ايران برگردم.»

? درس دوم : حرفه اي باشيد حاشيه ساز نباشيد

باور کنيم يا نه، دنياي فوتبال ايران، دنياي پرحاشيه اي است اما حرف هاي ضد و نقيض و جنجال هايي که هميشه درون اين گروه هست و تمامي ندارد در زندگي علي کريمي جايي ندارد. علي کريمي را در تلويزيون زياد نمي بينيد. او علاقه اي به اظهارنظرهاي جنجالي ندارد و مي گويد: « اين اعتقاد شخصي من است که هرچه از مطبوعات دورتر باشم، برايم بهتر است چون با اين کار، کمتر دچار حاشيه مي شوم. به هر حال با همه خبرنگاران دوستم اما اين اعتقاد شخصي من است که مصاحبه نکنم.» گذشته از حاشيه هاي مطبوعاتي، کريمي سعي مي کند حمايت هوادارانش را حفظ کند و با هر تندي تماشاچيان نرنجد. او گفته است: « بعد از اين همه سال بازي کردن ياد گرفته ام که وقتي به زمين مي روم از تشويق ها روحيه بگيرم و کاري با مسائل ديگر نداشته باشم. در هر حالت من کار خودم را مي کنم. موقعي هم که جو استاديوم مناسب نباشد طوري رفتار مي کنم که انگار در استاديوم نيستم.»

? درس سوم : به تصميم ها احترام بگذاريد

کريمي يک ورزشکار حرفه اي است و اين موضوع را نه تنها در بازي اش بلکه در رفتارهاي حرفه اي اش هم نشان مي دهد. او پيش از اين در واکنش به اما و اگر هايي که در دعوتش به تيم ملي وجود داشت، گفته بود: «توقعي ندارم. اين مربي است که تصميم مي گيرد چه بازيکني را دعوت کند و چه کسي را دعوت نکند. دعوتم کردند تلاش خودم را مي کنم تا براي تيم ملي بازيکن موثري باشم، دعوت نکنند هم آرزوي موفقيت مي کنم و دعا.»

? درس چهارم : با سلاح پول تهديد نکنيد

در دنياي فوتبال ايران که پرداخت دستمزدهاي باشگاهي آن قدر به تعويق مي افتد که حاشيه ساز مي شود، علي کريمي هرگز در مورد مطالبات مالي اش حرفي نزده است. او حاضر نيست چک و سفته هايي که از تيم هاي باشگاهي گرفته اما وصول نشده اند را مقابل دوربين هاي تلويزيوني نمايش بدهد. در شرايطي که برخي بازيکنان فصل استيل آذين همچنان پيگير مطالبات خود از اين باشگاه بودند، علي کريمي قبل از پايان فصل، باقي مانده مبلغ قراردادش را بخشيد و از مسئولان باشگاه خواست که حق و حقوقش را در امور خيريه خرج کنند.

? درس پنجم : بدون هياهو به ديگران کمک کنيد

موسسه «خانه سازندگان فردا» در منطقه محروم پيشواي ورامين، يک خانه خيريه است که در آن از بچه هاي بي سرپرست گرفته تا سالمندان زندگي مي کنند. هيئت امناي اين مجموعه از افراد خير، تحصيل کرده و استادان دانشگاه تشکيل شده و در ميان آن ها علي کريمي، ورزشکاري است که به صورت افتخاري در ميان آنان حضور دارد اما نمي خواهد که کسي از حمايت هايش باخبر شود. او کسي است که برنج سالانه و پوشاک اين موسسه را تامين مي کند و گذشته از کمک هاي نقدي، به گفته يکي از اعضاي اين موسسه، رختشوي خانه مدرن و بسيار گرانقيمتي را نيز خريداري کرده و به اين موسسه اهدا کرده است اما کمک هاي علي کريمي به اين موسسه تنها محدود به پشتيباني مالي نمي شود. مي گويند هر زماني که فرصت کند سري به آنجا مي زند و با بچه ها، فوتبال گل کوچک بازي مي کند.

? درس ششم : همراهانتان را تنها نگذاريد

بابک معصومي، کاپيتان سابق تيم ملي فوتسال ايران پس از مدت ها مبارزه با سرطان، از دنيا رفت اما کمتر کسي از همراهي علي کريمي با او در دوره بيماري اش خبردار شد. درحالي که بسياري از مسئولان ورزش بار ها با حضور در بيمارستان، مقابل دوربين هاي تلويزيوني و عکاسان رسانه ها، وعده کمک به معصومي را داده بودند و پس از پخش ويدئو ها در تلويزيون و چاپ عکس ها، وعده هاي خود را فراموش کرده بودند، کريمي وعده اي نداد اما بي سر و صدا و دور از دوربين ها تا آخرين روزهاي زندگي معصومي در کنارش ماند و حمايتش کرد. به گفته معصومي، او حتي قصد داشت معصومي را براي معالجه به آمريکا بفرستد اما شرايط ادامه درمان در ايران مهيا شد. معصومي در مصاحبه اي گفت: «مردم بايد بدانند زماني که پزشکان از من قطع اميد کرده بودند، فقط علي کريمي بود که با سخاوتش مثل هميشه تمام هزينه هاي بيمارستان مرا پرداخت کرد. با هزينه او از يک اتاق عمومي به اتاق اختصاصي رفتم و تمام هزينه هاي مربوط به درمانم را هم او پرداخت کرد.» اما تا قبل از اين مصاحبه معصومي، کسي از اين ماجرا مطلع نبود.

? درس هفتم : براي رشد حرفه تان تلاش کنيد

او که حسن نيتش به فوتبال کشورش را بارها و بارها نشان داده، از تيم هاي ورزشي بانوان هم غافل نبوده و با ديدن کوتاهي هاي مسئولان در تامين نيازهاي فوتبال بانوان، خودش دست به کار شده است. زماني که تيم ملي فوتبال دختران زير 19 سال ايران راهي رقابت هاي مقدماتي قهرماني آسيا شده بود، مهناز امير شقاقي، سرمربي اين تيم در مصاحبه اي گفت: «علي کريمي نسبت به فوتبال، بانوان توجه خاصي دارد. او يک الگوي ورزشي براي ارتقاي روحيه بازيکنان است و جدا از اين موضوع، کريمي امکانات و لوازم مورد نياز ما را تامين کرده است. کريمي نمي خواست نامش مطرح شود، او براي بازيکنان ما فقط يک شرط گذاشت. کريمي گفت به شرطي اين کمک ها را انجام مي دهد و ادامه خواهد داد که تيم ما گل بزند و مقام بياورد.»



تاريخ : 18 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

قلمروطرفداران پرسپوليس : حمايت ها از علي کريمي همچنان ادامه دارد و هواداراني که در محل تمرين حاظر شده بودند با در دست داشتن پلاکاردي که جملات زير روي آن نوشته شده بود اهميت و محبوبيت علي کريمي را به مانوئل ژوزه ياد آوري کردند.

علي کريمي قهرمان ماست.مانوئل ژوزه کيست؟!



ابزار های مفید وبلاگ نویسان