ویکیو ، سرویس جستجو در اینترنتکد لوگوهای سه گوشه
ویکیو ، سرویس جستجو در اینترنتکد لوگوهای سه گوشه
اين بچه يک نابغه است بايد برگردد!!!!
تاريخ : یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

علي پروين خبر از آشتي‌کنان ژوزه و علي کريمي داده بود در حالي که ابتداي فصل موضع خود را مشخص و اعلام کرده بود که مربي خارجي تا هزار سال ديگر هم در ايران موفق نمي‌شود. با اسطوره باشگاه پرسپوليس مصاحبه‌اي ترتيب داده‌ايم که مي‌خوانيد:

مراسم آشتي‌کنان ژوزه و کريمي را شما برگزار مي‌کنيد؟

نه بابا، ما چه کاره‌ايم! شنيده‌ام به زودي آشتي مي‌کنند.

علي کريمي گفته بعد از بازي با ازبکستان به تمرين پرسپوليس مي‌روم در حالي که رويانيان گفته بود زودتر بايد برود ولي بعدا حرفش عوض شد.

اين بچه يک استثناست، يک نابغه است. من کاري به ژوزه ندارم مي‌گويم او سرمربي است و احترامش واجب اما مگر چند تا علي کريمي داريم؟ او نهايتا يکي، دو سال ديگر فوتبال بازي مي‌کند و بعد مي‌رود. خب حيف است مردم از ديدن هنر او محروم شوند.

ولي کريمي مشکلات زيادي با ژوزه دارد؟

شنيده‌ام مشکلات دارد حل مي‌شود. به هر حال طرفين بايد کمي کوتاه بيايند. هم ژوزه دوست دارد پرسپوليس موفق شود و هم کريمي عاشق پرسپوليس است. او دوست دارد فوتبالش را با پيراهن پرسپوليس تمام کند. مردم هم دوستش دارند. اين بچه! واقعا فوتبال را زيبا بازي مي‌کند و حيف است از پرسپوليس دور باشد.

عملکرد مهدوي‌کيا را چطور مي‌بينيد؟ شما يک زماني از او انتقاد کرديد و...

من هيچ وقت اسم خاصي را نياوردم و فقط گفتم پرسپوليس بايد کمي جوان شود که البته اين حرف را هم در کميته فني زدم نه روزنامه‌ها. متاسفانه عده‌اي آن حرف مرا بيرون بردند اما بعدا ديديد که صحت حرف‌هاي من مشخص شد. حالا اگر حرفي هم مي‌زنيم به خاطر پرسپوليس است ولي به نظر من مهدوي‌کيا از بهترين‌هاي پرسپوليس است.

فکر مي‌کنيد پرسپوليس با 6 گلي که به پيکان زد اوج مي‌گيرد؟

تا پرسپوليس مي‌آيد اوج بگيرد ليگ تعطيل مي‌شود. به نظر من بچه‌ها مقابل پيکان خيلي خوب بودند و صرف‌نظر از 6 گلي که زدند عالي کار کردند. اگر يکي، دو تغيير انجام شود و انصاري‌فرد هم گلزني‌هايش ادامه داشته باشد مسلما پرسپوليس به بالاي جدول مي‌رود ولي قهرمان شدن خيلي سخت است. يعني پرسپوليس اگر مي‌خواهد قهرمان شود بايد نيم فصل دوم استقلال، تراکتورسازي و سپاهان را شکست دهد.

دعواي کي‌روش و ژوزه را چطور ارزيابي مي‌کنيد؟

از اين دعواها که خودمان هم زياد داريم ولي به هر حال آن‌ها بچه نيستند و بايد تمامش کنند. من اميدوارم تيم ملي، ازبکستان را هم با قدرت شکست دهد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ابزار های مفید وبلاگ نویسان