ویکیو ، سرویس جستجو در اینترنتکد لوگوهای سه گوشه
ویکیو ، سرویس جستجو در اینترنتکد لوگوهای سه گوشه
آخرين وضعيت کريمي از زبان پزشک تيم ملي
تاريخ : جمعه 19 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

دکتر عليرضا شهاب در گفت‌وگو با ايسنا، درباره مصدوميت علي کريمي در ديدار برابر تاجيکستان گفت: بر اساس ميزان آسيب او و معاينات اوليه به نظر مي‌رسد که همسترينگ پاي راست کريمي کشيده شده است، اما فکر نمي‌کنم آسيب به قدري شديد باشد که همسترينگ او پاره شده باشد.

وي همچنين گفت: علي کريمي در لحظه مصدوميت بسيار با هوش عمل کرد که در همان گوشه زمين ايستاد و به پايش فشار نياورد تا کادر پزشکي همان جا درمان اوليه را شروع کنند. اين کار او باعث شد که مصدوميت تشديد نشود. تصور ما اين است که کريمي بين يک هفته‌ تا 10 روز از ميادين دور باشد. هر چند امشب (چهارشنبه) از پاي او MRI مي گيريم که با دقت بيشتري درباره ميزان مصدوميت او نظر بدهيم.

شهاب درباره مصدوميت محمد قاضي هم گفت: او هم با کشيدگي در ليگامنت زانو روبرو است که در حال فيزيوتراپي است و تصور مي‌کنيم از حدود دو هفته‌ ديگر به ميادين بازگردد. به جز اين، ساير بازيکنان وضعيت خوبي دارند و تنها چند نفر مصدوميت جزئي دارند.

پزشک تيم ملي همچنين درباره اقدام کادر پزشکي تيم براي شماره گذاري بطري‌هاي آب معدني و نوشيدني هاي ملي‌پوشان گفت: اين کار به دو منظور انجام شده است، نخست آن که دائما ملي‌پوشان را رصد کنيم که هر کدام چقدر آب مصرف مي‌کنند تا بتوانيم ميزان مصرف آب را در آنها کنترل کنيم. دومين دليل اين که از ابتلاي بازيکنان به بيماري‌هايي مانند سرماخوردگي جلوگيري کنيم. با توجه به اين که ملي‌پوشان معمولا از بطري‌هاي يکديگر استفاده مي‌کنند واکنون هم در فصل سرد سال هستيم، احتمال شيوع بيماري‌ها در بين ملي‌پوشان زياد است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ابزار های مفید وبلاگ نویسان