ویکیو ، سرویس جستجو در اینترنتکد لوگوهای سه گوشه
ویکیو ، سرویس جستجو در اینترنتکد لوگوهای سه گوشه
برخورد ژوزه نسبت به علی کریمی بهتر شده
تاريخ : جمعه 19 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس
بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: برخلاف بعضي از مسايلي که درخصوص کريمي مطرح مي شود خود او هم دوست دارد به تيم بازگردد و برخورد سرمربي تيم نيز در اين رابطه بهتر شده است.

 مهرزاد معدنچي عصر روز پنجشنبه در خصوص بازگشت علي کريمي به پرسپوليس، گفت: اين مساله يک مقدار پيچيده شد اما قبل از بازي با پيکان صحبتي را با مانوئل ژوزه داشتيم و او هم بهتر از گذشته در اين رابطه برخورد کرد.

وي در خصوص اينکه کريمي در جشن تولدي که برايش در نظر گرفته اند شرکت نکرد، ادامه داد:پس از بازي با تاجيکستان خواستيم کريمي را براي حضور در جشن تولد به محل تمرين بياوريم اما از شانس بد ما او در اين ديدار مصدوم شد.

بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: زماني که يک بازيکن حرفه اي در چنين شرايط حساسي مصدوم مي شود به طورحتم کمي از نظر روحي نيز دچار مشکل خواهد شد.

وي تصريح کرد: قرار بود در اين مراسم ژوزه و کريمي را به هم نزديک کنيم تا تمام مشکلات از بين برود و همه چيز مانند گذشته شود که اين برنامه به آينده موکول شد.

وي در پاسخ به اين سئوال که گفته مي شود کريمي علاقه مند به بازگشت نيست، اظهار داشت: اين مساله صحت ندارد خود کريمي هم مي خواهد به تيم بازگردد و اين اتفاق پس از ديدار با ازبکستان رخ خواهد داد.

ديگر بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس نيز در خصوص ديدار اين تيم با نفت تهران گفت:تيم نفت عملکردخوبي داشته و رويارويي با ان دشوار خواهد بود.

جواد کاظميان، گفت: با شروع ليگ بايد به مصاف نفت تهران برويم و فکر مي کنم در اين ديدار کار دشواري در پيش رو خواهيم داشت.

وي در خصوص اينکه گفته مي شود از نيمکت نشيني ناراحت است، ادامه داد: به هيچ عنوان اين مساله صحت ندارد و من تنها در ديدار مقابل راه آهن براي پرسپوليس بازي نکردم و در بازي هاي ديگر به ميدان رفته ام.

بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: تيم ما سال قبل هم مهاجمان زيادي داشت و حتي در سپاهان هم با اين مساله روبه رو بودم و بازي کردن در خط حمله پرسپوليس با حضور چنين نفراتي کار دشواري است.

وي تصريح کرد: شايد کم بازي کردن و تغييرات در خط حمله کمي در اعتماد به نفس ما تاثير گذار بوده اما به هر حال بايد براي حضور در جمع 11 نفر تمام تلاش خود را کنم.

وي اظهار داشت: اميدوارم با شروع ليگ بازهم به روند خوب خود ادامه دهيم و بتوانيم امتيازات لازم را براي حضور در ميان تيم هاي بالاي جدول را بدست بياوريم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ابزار های مفید وبلاگ نویسان