ویکیو ، سرویس جستجو در اینترنتکد لوگوهای سه گوشه
ویکیو ، سرویس جستجو در اینترنتکد لوگوهای سه گوشه
جادوگر: خيلي ناراحتم، اين هم از بدشانسي من بود/ چهارشنبه منتظر هواداران هستيم

مصدوميت پيش آمده در دقيقه 42 بازي با تاجيكستان تمام تمركز او را به هم زد. سایت گل- همبازيانش در تدارك برپايي مراسم جشن تولد براي او بودند اما وقتي بين دو نيمه آن بازي علي كريمي را با آن حال و روز ديدند ديگر دل و دماغي براي‌شان نماند. او در همان 42 دقيقه نمايش فوق‌العاده‌اي داشت؛ 3 پاس گل داد تا ضمن جلب اعتماد مجدد كارلوس كروش به نوعي پاسخ بعضي از منتقدانش را هم بدهد. حالا معلوم نيست كه او با توجه به مصدوميتش به بازي با ازبكستان مي‌رسد يا نه. او خيلي ناراحت است و با صدايي گرفته مي‌گويد: «اعصابم خرد شد، خيلي ناراحتم، بدموقعي مصدوم شدم...»  این مصاحبه را به نقل از ایران ورزشی بخوانید:

مي‌دانيد آخرين مرتبه‌اي كه بازي كرديد كي بود؟
فكر كنم حدود 2 ماه پيش و بازي با نفت تهران.
دقيقاً 51 روز.
پس اختلافمان خيلي هم نبود.
تيم تاجيكستان را چطور ديدي؟
به نظرم يك بازي تداركاتي خوب قبل از بازي با ازبكستان بود. اگر اشتباه نكنم آنها در يك بازي تداركاتي قطر را شكست داده بودند. پس خيلي هم تيم ضعيفي نبودند و فكر مي‌كنم بچه‌هاي ما خيلي خوب بازي كردند و شايد با كمي دقت بيشتر، تعداد گل‌هاي‌مان بيشتر هم مي‌شد.
عملكرد بعضي از جوان‌هاي تيم ملي مثل يعقوب كريمي خيلي خوب بود.
به هر حال يكي از دلايل برگزاري بازي‌هاي تداركاتي فرصت دادن به بازيكنان جوان است. خوشبختانه آنها هم خيلي باانگيزه كار كردند و ديديد گل هم زدند.
شما هم انگيزه زيادي داشتيد؟
من فكر مي‌كنم همه بچه‌ها انگيزه دارند و اين طبيعي است كه براي پيروزي تيم ملي حتي در بازي‌هاي تداركاتي هم نهايت تلاشمان را انجام دهيم.
اما اين بازي پايان خوبي براي شما نداشت.
اين هم از بدشانسي من بود. وقتي براي توپ رفتم در لحظه آخر قصد داشتم بايستم كه يكدفعه پشت پايم گرفت.
كشيدگي عضله يا گرفتگي عضله؟
اميدوارم كشيدگي نباشد البته تا جواب MRI نيايد نمي‌توان اظهار نظر دقيقي داشت.
در شرايط عادي احساس درد مي‌كنيد؟
وقتي پايم را جمع مي‌كنم كمي احساس درد مي‌كنم، اميدوارم مسأله خاصي نباشد.
به بازي با ازبكستان مي‌رسيد؟
مشخص نيست و مهم شكست اين تيم است. من فكر مي‌كنم بقيه بچه‌هاي تيم ملي هم همين احساس را دارند و واقعاً فرقي نمي‌كند چه كسي بازي كند هرچند همه دوست دارند براي تيم ملي بازي كنند.
خيلي‌ها مي‌گويند ازبكستان را شكست دهيم صعودمان قطعي است.
قطعي كه نه اما خيلي كارمان راحت‌تر مي‌شود.
بازي با ازبكستان سخت‌تر است يا كره جنوبي؟
هر بازي شرايط خاص خودش را دارد. ما بايد كره را شكست مي‌داديم به خصوص كه قطر هم به ازبكستان باخته بود و ديديد كه با حمايت هواداران و با اينكه 10 نفره بوديم آنها را شكست داديم. الان هم چون اين برد را به دست آورده‌ايم بازي با ازبكستان حساس‌تر هم شده است.
چطور؟
ببينيد ما با ازبكستان و لبنان در تهران بازي داريم و ازبكستان با لبنان و قطر در خانه‌اش بازي دارد و كره هم تنها يك بازي خارج از خانه با لبنان دارد. ما اگر اين دو بازي خانگي را ببريم تا حدود زيادي صعودمان قطعي مي‌شود. به همين دليل براي ازبكستان بازي با ما اهميت زيادي دارد و يك امتياز هم براي‌شان غنيمت است.
فكر مي‌كنيد مثل بازي با كره جنوبي از تيم ملي حمايت مي‌شود؟
شك نكنيد اين اتفاق مي‌افتد و نيازي به گفتن من نيست. هواداران اينقدر فهيم هستند و شرايط تيم ملي را درك مي‌كنند كه مطمئنم چهارشنبه هفته آينده يك جاي خالي روي سكوها نخواهد بود.
اگر در نيمه اول مصدوم نمي‌شدي شايد...
به هر حال فوتبال همين است. نمي‌دانم، شايد اگر در آن دقيقه مصدوم نمي‌شدم مصدوميت شديدتري برايم به وجود مي‌آمد. حتماً قسمت و حكمت اينطور بود.
صحبتي مانده؟
چهارشنبه هفته آينده منتظر آنها در استاديوم آزادي هستيم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ابزار های مفید وبلاگ نویسان