ویکیو ، سرویس جستجو در اینترنتکد لوگوهای سه گوشه
ویکیو ، سرویس جستجو در اینترنتکد لوگوهای سه گوشه
علی کریمی
تاريخ : دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

جام ورزشی؛ موسیقی ما نوشت: روز گذشته اردوی تیم ملی فوتبال ایران بک مهمان ویژه داشت. مازیار فلاحی و یکی از اعضای ارکسترش به اردوی تیم ملی رفت تا مهمان ویژه کاپیتان محبوب سرخ پوشان باشد. پیشتر مازیار فلاحی در یکی از کنسرت های خود پیراهن علی کریمی را به شکل سمبلیک به طرفدارانش نشان داده بود تا همه متوجه علاقه ویژه اش به فوتبال شوند.


در آخرین کنسرت مازیار نیز قرار بود علی کریمی به عنوان یکی از مهمانان حضور پیدا کند تا تولدش را در کنار مازیار فلاحی و دوستارانش جشن بگیرد اما مصادف شدن این کنسرت با بازی دوستانه تیم ملی با تاجیکستان اجازه این امر را نداد. به همین دلیل چند روز بعد، مراسم تولد آقای جادوگر با حضور این خواننده برگزار شد. همچنین علی کریمی پیراهن شماره هشت پرسپولیس را که با نام مازیار فلاحی سفارش داده بود به وی هدیه داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مهدی رحمتی در جشن تولد علی کریمی یکی از پیراهن هایش را به نفع زلزله زده های آذربایجان امضا کرد.

 



تاريخ : دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 

نامه نوشت: پس از اخراج علی کریمی از پرسپولیس برخی اهالی هنر به حمایت از وی پرداختند که از جمله آنها مهناز افشار بود که در یادداشتی از وی خواست این شرایط را تحمل کند!

مازیار فلاحی نیز در یکی از کنسرت هایش با در دست گرفتن پیراهن شماره 8 پرسپولیس به حمایت از وی پرداخت.


 

وی شب گذشته در مراسم جشن تولد علی کریمی که با تاخیر در حاشیه اردوی تیم ملی برگزار شد نیز حضور یافت و این بار در کنار کریمی پیراهن شماره 8 پرسپولیس که نام وی و کریمی روی آن حک شده عکس یادگاری گرفت.

مهدی رحمتی نیز در کنار این دو حضور یافت.
 


تاريخ : دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت  رسمی باشگاه پرسپولیس، اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عصر روز یکشنبه در محل باشگاه دور هم جمع شدند و در خصوص مباحث مختلف باشگاه و تیم های ورزشی آن به تبادل نظر پرداختند.

در این نشست ابتدا مدیر عامل باشگاه درباره وضعیت تیم فوتبال و برنامه های مورد نظرش برای آینده و همچنین سایر مسائل کلان باشگاه به ویژه اقدامات اقتصادی، فرهنگی و ورزشی گزارشی را به اعضای هیات مدیره ارائه کرد و درباره موارد مختلف تبادل نظر شد.

محمد رویانیان در مورد اقدامات انجام شده درباره تیم های پایه باشگاه و تشکیل و استقرار آکادمی فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا (ع) برنامه های مدنظر را به تفصیل مطرح کرد. در پی این نشست رئیس شورای آکادمی پرسپولیس که مد نظر مدیریت باشگاه است به زودی معرفی می شود و علاوه بر آن مدیر فنی تیم های پایه منصوب خواهد شد و ساختار جدید توسعه فوتبال پرسپولیس نیز به اجرا در خواهد آمد.

همچنین در این نشست گزارش مفصلی از بودجه تفصیلی باشگاه پرسپولیس در سال 1392 ارائه شد که به تصویب اعضا رسید تا به وزارت ورزش و متعاقبا سازمان برنامه و بودجه ارائه شود.

از جمله مباحث مطرح شده در این نشست وضعیت کنونی تیم فوتبال پرسپولیس بود که اعضای هیات مدیره رضایت خود را از تحولات اخیر اعلام داشتند.

همچنین درباره بازگشت علی کریمی به تمرینات، مدیر عامل باشگاه نظرات خود را اعلام داشت و پیشنهاداتی را ارائه کرد که مورد موافقت اعضای هیات مدیره قرار گرفت.

رویانیان با توجه به موافقت مانوئل ژوزه و همچنین پیگیری بازیکنان، پیشنهاداتی را مطرح کرد که در نهایت مقرر شد علی پروین و محمد حسین نژادفلاح پس از هماهنگی با سرمربی تیم و علی کریمی موضوع بازگشت این بازیکن با تجربه و ملی پوش را مدیریت کرده و شرایط را برای حضور هر چه سریع تر علی کریمی در تمرینات پرسپولیس فراهم کنند.



تاريخ : یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس
هر چه به بازي نزديك مي‌شويم، اضطراب و دلهره بيشتر مي‌شود؛ ايران - ازبكستان، بازي سرنوشت، پل رسيدن به جام جهاني هر روز نزديك و نزديك‌تر مي‌شويم. نمايش تيم ملي در تاشكند نگران‌كننده بود. بازي را برديم اما انصافا حق ما برد نبود. حتي حق ما مساوي هم نبود. البته در فوتبال هميشه حق به حقدار نمي‌رسد.
 
بگذريم؛ بحث بازي برگشت نيست؛ موضوع بازي پيش رو است كه چهارشنبه عصر برگزار مي‌شود. اين بازي به لحاظ موقعيت تيم‌ها در جدول مي‌تواند خيال ما را براي صعود تا حدود زيادي آسوده كند. همه چيز آماده است و تيم ملي تمرين‌هاي خوبي را پشت سر گذاشته؛ بازيكنان سرحال و قبراق در اردو حضور دارند و پيروزي مقابل كره جنوبي اعتماد به نفس را در اردوي ايران بالا برده است. همه چيز آماده است ولي يك دغدغه بزرگ وجود دارد: «محروميت كارلوس کی روش!»
 
سرمربي تيم ملي به خاطر اخراج در بازي مقابل كره بايد از روي سكوها تماشاگر بازي باشد؛‌ خيلي نگران‌كننده است، موضوع تنها غيبت کی روش نيست! اكنون اين پرسش پيش مي‌آيد كه در غياب کی روش چه كسي از روي نيمكت هدايت بازيكنان را برعهده خواهد داشت؟
 
آيا ماركار آقاجانيان و اميد نمازي دو دستيار اصلي کی روش از پس اين بازي بزرگ برمي‌آيند؟ آيا آنها مي‌توانند مثل كارلوس کی روش كنار خط بايستند و سر بازيكنان داد و فرياد كنند و آنها را در جريان بازي قرار بدهند؟
 
وقتي به كارنامه دستياران کی روش نگاه مي‌كنيم، سابقه زيادي وجود ندارد. اصلا سابقه حضور در چنين شرايطي را نداشته‌اند. آيا ماركار آقاجانيان يا اميد نمازي كه سوابق فوتبالي‌اش براي ما در هاله‌اي از ابهام است مي‌توانند با تندي‌هايي كه لازمه يك مربي كاريزماتيك است به آندو، جواد، سيد جلال و دژاگه و ... امر و نهي كنند؟
 
نگرانيم؛ البته اين نگراني نزد بازيكنان تيم ملي هم ديده مي‌شود و سرمربي تيم ملي هم اين موضوع را درك مي‌كند. وقتي او در مصاحبه اخيرش مي‌گويد: «كريمي روي نيمكت هم به تيم كمك مي‌كند.»
 
آقای سرمربی حتما به خلأ نيمكت تيم ملي در غياب خود پي برده است. علي كريمي مصدوم است و به‌طور حتم حتي براي يك دقيقه هم نمي‌تواند به ميدان برود؛ پس حضور او با اين شرايط روي نيمكت چه توجيهي دارد؟ حسين ماهيني مدافع راست تيم ملي ديروز در مصاحبه‌اي گفت: «از كارلوس کی روش مي‌خواهيم كه علي كريمي مقابل ازبكستان روي نيمكت باشد.» فارغ از حرف‌هاي شعارگونه‌اي كه در رسانه‌ها مي‌خوانيم با اين مضمون كه «بچه‌ها براي همدلي بيشتر مي‌خواهند تا كريمي كنارشان باشد»، قرار گرفتن اين بازيكن در ليست 23 نفره را بيشتر به موضوع نداشتن مربي مقتدر روي نيمكت بايد مرتبط دانست. چيزي كه بازيكنان تيم ملي هم در اين شرايط حساس احساس كرده‌اند و براي حل اين مشكل «علي كريمي» ‌را بهترين انتخاب مي‌دانند.
 
علي كريمي جاي يكي از بازيكنان ذخيره را پر مي‌كند؛ به ياد داريم كه در گذشته او در پرسپوليس با هدايت دنيزلي چگونه بر سر بازيكنان فرياد مي‌كشيد و از روي نيمكت بازيكنان را به نوعي هدايت مي‌كرد.
 
آن زمان اين رفتار كريمي با انتقاداتي همراه بود چرا كه او خارج از حيطه اختياراتش عمل مي‌كرد اما اين بار فرق مي‌كند؛ شايد کی روش براي او هم وظايفي تعريف كند و از او بخواهد كه مثل آن روزها در نقش يك مربي – بازيكن ظاهر شود. بايد ديد آيا کی روش از اين پيشنهاد بازيكنان استقبال مي‌كند يا نه اما هر چه هست، اشكال از سرمربي تيم ملي است كه براي روزهاي حساس دستياراني انتخاب نكرده كه از پس مسووليت بزرگ – مثل هدايت تيم ملي در بازي ازبكستان – بربيايند.
 
اين بازي به زودي برگزار مي‌شود و چاره‌اي جز پذيرفتن اين شرايط نيست اما کی روش براي ادامه راه و بازي‌هاي حساس‌تر – كه اميدواريم به جام جهاني برسيم – بايد چاره‌اي اساسي بينديشد.


تاريخ : یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

حسين ماهيني مدافع تيم ملي فوتبال ايران با اشاره به مصدوميت علي كريمي حضور وي در اردو را دلگرمي‌ براي بازيكنان دانست.وي افزود: كريمي وزنه‌ بزرگي براي تيم ملي است و ما از كروش مي‌خواهيم وي براي بازي با ازبكستان روي نيمكت تيم ملي بنشيند. ماهيني همه بازيكنان را مصمم در شكست ازبكستان عنوان كرد و گفت: برد ازبكستان يعني 80 درصد رسيدن به جام جهاني.اين ملي‌پوش اضافه كرد: در بازي رفت نيز نبرد سختي برابر ازبكستان داشتيم كه خوشبختانه پيروز ميدان شديم و آنها قطعاً در بازي برگشت براي جبران آن نتيجه مي‌آيند.



تاريخ : یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

محمد نوری گفت: حضور علی کریمی روی نیمکت تیم ملی برای همه‌ی بازیکنان دلگرمی خواهد بود.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) محمد نوری پیش از شروع تمرین صبح امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر شرایط تیم بسیار خوب است. بازیکنان انگیزه‌ی زیادی دارند. امیدوارم با حمایت مردم، مسوولان و رسانه‌ها بتوانیم ازبکستان را شکست دهیم.

 

وی گفت: با پیروزی در بازی چهارشنبه 70 تا 80 درصد راه صعود به تیم ملی را طی کرده‌ایم. شرایط جدول به گونه‌ای است که نشان می‌دهد بازی سختی داریم. پس بی‌تردید باید با تمام وجود بازی کنیم تا سه امتیاز آن را کسب کنیم و تیم ایران را به صدر جدول گروه برسانیم.

 

وی درباره‌ی درخواست ملی‌پوشان برای نشستن علی کریمی روی نیمکت تیم ملی در بازی با ازبکستان گفت: کریمی بزرگ تیم ماست و نشستن او روی نیمکت برای همه‌ی بازیکنان دلگرمی خواهد بود.

 

نوری هم‌چنین درباره‌ی حضور آپیا در پرسپولیس نیز تصریح کرد: امیدوارم آپیا بتواند به پرسپولیس کمک کند. من از شرایط این بازیکن اطلاعی ندارم و بعدا او را خواهم دید.



ظاهرا قرار نيست ماجراى«كريمى-مانوئل» به اين زودي ها تمام شود! اتفاقا آنچه كه موجب حيرت همگان شده است اين موضوع مى باشد كه بر خلاف تصورى كه وجود داشت كريمى تا امروز هيچ صحبتى در مورد تنبيه «ژوزه» به زبان نياورده است؛در صورتى كه همه اهالى فوتبال فكر مى كردند جادوگر پرسپوليس در قبال اين تصميم سر مربى پرتغالى تيمش حسابى او را بمباران كلامى خواهد كرد .ماجرا از آنجا آغاز شد که مانوئل ژوزه بخاطر حاشیه سازی جادوگر اجازه تمرین را به علی کریمی نداد واین مساله باعث عصبانیت هوادارانی شد که پشت در های ورزشگاه درفشی فر منتظر مدیرعامل باشگاه بودند... واقعیت این است که در این که علی کریمی بازیکن بزرگ و شاخصی است بحثی نیست، ولی یک بازیکن بزرگ و باتعصب که تجربه بین المللی فراوانی دارد چگونه به خودش اجازه می دهد در کار سرمربی دخالت کند ؟ یک بازیکن حرفه ای تنها باید به منافع تیمش فکر کند ، درست است که جادوگر متعصب است و بخاطر تیمش دست به هر کاری می زند ، ولی این دلیل نمی شود به همبازیایش هر چه دلش خواست بگوید ، تعصب خوب است به شرطی که پشت هر تعصبی فکر و خردی باشد و الا هر گونه تعصب کورکورانه در هر مکان و در هر نوعی محکوم است و سرانجام ناخوشی دارد .پرسپوليس برخلاف آغاز فصل این روزها خیلی روان تر بازی می کند و بازیکنان این تیم به خود باوری رسیدند ، هر چند در آغاز لیگ در نقل و انتقالات عاقلانه رفتار نکرد ولی رفته رفته جایگاهش را پیدا می کند .سال گذشته کریمی بعد از بازی الهلال با یک مصاحبه جنجالی ، دنیزلی یکی از مربیا ن پرطرفدار سرخپوشان را به باد انتقاد گرفت و ناخواسته تیمش را به حاشیه برد و در حالی که پرسپوليس بخت اصلی صعود در آسیا بود با کسب نتایج ضعیف کنار رفت.چرا همه طرفداران و کارشناسان مهدي مهدوي‌كيا را دوست دارند ؟ وی بازیکنی بود که در چندین بازی جزو 18 بازیکن تیمش هم نبود ولی یک بار هم به کادر فنی اعتراض نکرد و با تمرینات مستمر حق خود را گرفت و با بازیهای درخشان خود همه را انگشت به دهان کرد . اين آخرين فصل بازي بازيكني است كه همه بازيكنان پرسپوليس به غير از علي كريمي كه هم دوره‌اش بوده «آقامهدي» صدايش مي‌كنند. پسوند «آقا» برخلاف بسياري از آقاهاي فوتبال ايران نه به واسطه كسوت و سابقه كه از سر دهه درخشاني كه در فوتبال پشت سر گذاشته و افتخارات كميابي كه در كارنامه دارد، به نام او مي‌چسبد. فوتبال «آقا مهدي» تا چند ماه ديگر تمام مي‌شود. وحيد هاشميان هم سال قبل رفت و كريم باقري سال قبل‌تر از آن. معدود درخت‌هاي مقاوم اين بيابان يك به يك بار سبك مي‌كنند و حالا تا چشم كار مي‌كند برهوت است و باد زمختي كه هر از گاهي شن‌ها را اينسو و آنسو مي‌برد. باید مبارزه با بازیکن‌سالاری از شعار خارج شود؛ به کار نگرفتن فرهاد مجیدی، درست‌ترین تصمیم مربیگری بود! نتیجه‌های مقطعی مهم نیست، آنچه مهم است و درست، پافشاری بر اصول است و حرکت مستقیم‌ روی همان مسیر درست است.سال‌های سال بحث بازیکن‌سالاری در رسانه‌ها مطرح بوده، ولی امروز که نه، در پاره‌ای موارد که هر سال رخ می‌دهد، رسانه‌ها پردازنده بازیکن‌سالاری هستند و نشان می‌دهند در این راه آن‌ها هم به دنبال برخی مدیران، شعار دادن را یاد گرفته‌اند اما در عمل پای اصول نمی‌ایستند. در این نوشته می‌خواهیم بسیار محکم بنویسیم که امیر قلعه‌نویی‌ هر کار اشتباهی از ازل تاکنون انجام داده باشد، کنار گذاشتن فرهاد مجیدی در دایره اشتباهات او نیست، بلکه این درست‌ترین حرکت امیر قلعه‌نویی بوده، چرا که صرف‌نظر از تعصب که مجیدی به آن معروف بود، از دیدگاه حرفه‌ای هم یک بازیکن، نباید در هیچ شرایطی در میانه راه تیمش را تنها بگذارد و به پیشنهادهای بهتر پاسخ مثبت بدهد و تا این اندازه خودش را جلوی هواداران تخریب کند.




تاريخ : یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

علي پروين خبر از آشتي‌کنان ژوزه و علي کريمي داده بود در حالي که ابتداي فصل موضع خود را مشخص و اعلام کرده بود که مربي خارجي تا هزار سال ديگر هم در ايران موفق نمي‌شود. با اسطوره باشگاه پرسپوليس مصاحبه‌اي ترتيب داده‌ايم که مي‌خوانيد:

مراسم آشتي‌کنان ژوزه و کريمي را شما برگزار مي‌کنيد؟

نه بابا، ما چه کاره‌ايم! شنيده‌ام به زودي آشتي مي‌کنند.

علي کريمي گفته بعد از بازي با ازبکستان به تمرين پرسپوليس مي‌روم در حالي که رويانيان گفته بود زودتر بايد برود ولي بعدا حرفش عوض شد.

اين بچه يک استثناست، يک نابغه است. من کاري به ژوزه ندارم مي‌گويم او سرمربي است و احترامش واجب اما مگر چند تا علي کريمي داريم؟ او نهايتا يکي، دو سال ديگر فوتبال بازي مي‌کند و بعد مي‌رود. خب حيف است مردم از ديدن هنر او محروم شوند.

ولي کريمي مشکلات زيادي با ژوزه دارد؟

شنيده‌ام مشکلات دارد حل مي‌شود. به هر حال طرفين بايد کمي کوتاه بيايند. هم ژوزه دوست دارد پرسپوليس موفق شود و هم کريمي عاشق پرسپوليس است. او دوست دارد فوتبالش را با پيراهن پرسپوليس تمام کند. مردم هم دوستش دارند. اين بچه! واقعا فوتبال را زيبا بازي مي‌کند و حيف است از پرسپوليس دور باشد.

عملکرد مهدوي‌کيا را چطور مي‌بينيد؟ شما يک زماني از او انتقاد کرديد و...

من هيچ وقت اسم خاصي را نياوردم و فقط گفتم پرسپوليس بايد کمي جوان شود که البته اين حرف را هم در کميته فني زدم نه روزنامه‌ها. متاسفانه عده‌اي آن حرف مرا بيرون بردند اما بعدا ديديد که صحت حرف‌هاي من مشخص شد. حالا اگر حرفي هم مي‌زنيم به خاطر پرسپوليس است ولي به نظر من مهدوي‌کيا از بهترين‌هاي پرسپوليس است.

فکر مي‌کنيد پرسپوليس با 6 گلي که به پيکان زد اوج مي‌گيرد؟

تا پرسپوليس مي‌آيد اوج بگيرد ليگ تعطيل مي‌شود. به نظر من بچه‌ها مقابل پيکان خيلي خوب بودند و صرف‌نظر از 6 گلي که زدند عالي کار کردند. اگر يکي، دو تغيير انجام شود و انصاري‌فرد هم گلزني‌هايش ادامه داشته باشد مسلما پرسپوليس به بالاي جدول مي‌رود ولي قهرمان شدن خيلي سخت است. يعني پرسپوليس اگر مي‌خواهد قهرمان شود بايد نيم فصل دوم استقلال، تراکتورسازي و سپاهان را شکست دهد.

دعواي کي‌روش و ژوزه را چطور ارزيابي مي‌کنيد؟

از اين دعواها که خودمان هم زياد داريم ولي به هر حال آن‌ها بچه نيستند و بايد تمامش کنند. من اميدوارم تيم ملي، ازبکستان را هم با قدرت شکست دهد.

 



تاريخ : یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

محمدرضا خلعتبري بازيکن ملي‌پوش سپاهان مثل همه بازيکنان تيم ملي روحيه و انگيزه بالايي براي بازي با ازبکستان دارد. او که زننده تک​گل بازي ايران و ازبکستان است اکنون رقيبي چون رضا قوچان‌نژاد را کنارش مي‌بيند اميدوار است تيم ملي با او يا بدون او ازبکستان را شکست بدهد.

وضعيت تيم ملي چطور است؟

خدا را شکر همه بچه‌ها وضعيت خوب و روحيه بالايي دارند. با اضافه شدن آندو و قوچان‌نژاد تيم کامل شده و با آمدن دژاگه کامل‌تر مي‌شويم.

پس آماده شکست ازبکستان هستيد؟

صددرصد. تنها هدف ما شکست ازبکستان و هموار کردن راه صعود تيم ملي است. تنها بدشانسي ما مصدوميت علي کريمي است.

گفته‌اند که او يک ماه نمي‌تواند بازي کند!

واقعا حيف شد علي آقا نيست. او وزنه روحي و فني سنگيني است و از کي‌روش خواسته‌ايم با وجود مصدوميت کريمي در اردو و کنارمان بماند.

بازي با تاجيکستان هنوز مورد انتقاد کارشناسان است و بازي دادن ذخيره‌ها بزرگ‌ترين انتقاد به کي‌روش در آستانه بازي با ازبکستان است، نظر تو چيست؟

صلاح تيم ملي را بهتر از هر کسي کي‌روش مي‌داند. بازي با تاجيکستان کمک خوبي براي تيم ملي و بازيکنان ذخيره و تازه‌وارد بود. اگر در بازي با تاجيکستان بازيکنان اصلي را بازي مي‌داد قطعا باز هم کساني انتقاد مي‌کردند که چرا در بازي‌هاي دوستانه از بازيکنان ذخيره استفاده نمي‌کند!

تو هم که يک رقيب سرسخت مثل رضا قوچان‌نژاد پيدا کردي!

قبل از اين که رقيبم باشد رفيق‌ام است. مهم نيست که چه کسي بازي مي‌کند مهم موفقيت تيم ملي است.

بازي با استقلال هم نزديک است. فکر مي‌کني بتواني به اين تيم بزرگ گل بزني؟

من به پرسپوليس خوب گل مي‌زنم اما مقابل استقلال مشکل دارم! در اردوي تيم ملي براي رحمتي کري مي‌خوانم و اميدوارم بتوانم به او و استقلال گل بزنم!



تاريخ : شنبه 20 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

خوب شد کفاشیان کشتی کج ندید!

در برنامه 90 آیتمی پخش شد که هم سجادی و هم کفاشیان در مجمع از ترس لب خوانی موقع حرف زدن جلوی دهان شان را می گرفتند. کفاشیان در این باره گفت: «من یک فوتبال دیدم که مسی و ژاوی جلوی دهان شان را می گرفتند، برای همین ما تصمیم گرفتیم از آنها الگوبرداری کنیم.»

نتیجه گیری: آقای کفاشیان فوتبال هم تماشا می کنند؛ آن هم فوتبال های اروپایی!

سئوال اساسی 1: آقای کفاشیان! الآن شما از مسی الگو برداری کردین یا ژاوی؟! دقیقاً کدوم یکی تون از مسی الگوبرداری کرده بود و کدوم یکی از ژاوی؟!

سئوال اساسی 2:
خوانندگان عزیز عصر ایران ورزشی! با توجه به اینکه آقای کفاشیان بسیار الگوپذیر هستند، به نظر شما اگر ایشان به جای مشاهده فوتبال مسی و ژاوی، مثلاً کشتی کج مشاهده می کردند چه اتفاقی می افتاد؟!

الف. الآن فردوسی پور روی تخت بیمارستان بود!

ب. خبرنگارهایی که می خواستن وارد مجمع بشوند آخرش به آن دنیا ورود پیدا می کردند!

 

***
 


نوستالژی و آقا زمانی!


گویا در تمرین پرسپولیس کمی اختلاف بوجود آمده است و در انتها نورمحمدی خطاب به آقا زمانی گفته  است: «آخر تمرین می بینمت!»

نظریه اول: شاید نور محمدی رویش نمی شده جلوی بقیه از آقا زمانی عذرخواهی کنه و می خواسته آخر تمرین این کار رو انجام بده!

نظریه دوم: این روزها همه طرفدار نوستالوژی هستن! شاید این 2 بازیکن هم می خواستن

 نوستالژی دعواهای آخر مدرسه در دوران راهنمایی و دبیرستان رو واسه خودشون تداعی کنن!
نظریه سوم: شاید دلشون واسه هم تنگ می شده می خواستن هم رو بعد از تمرینات بازم ببینن!

 

***

دعوت از خانه سالمندان برای شرکت در مجمع؟!

علی فتح الله زاده گفت: "جلسه (مجمع فدراسیون فوتبال) در شأن ما نبود. من و رویانیان که مدیران دو باشگاه بزرگ ایران هستیم را پیش چند بچه پایین جلسه نشاندند."

با توجه به جمله ی فوق کدام گزینه صحیح است؟!

الف. شاید آقای فتح الله زاده اشتباهاً به کودکستان رفته اند! ما که در مجمع بچه ای ندیدیم!

ب. حالا درست است که نکونام جوان مانده، اما وجداناً آنقدرها هم "بی بی فیس" نیست که با بچه اشتباه گرفته شود!

ج. چشم! از جلسه بعدی دستور می دهیم از خانه سالمندان هم چند نفر را به مجمع دعوت کنند تا شما در میان آنها بنشینید و قاطی بچه ها نباشید!

 



صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
ابزار های مفید وبلاگ نویسان